Miele KFN 29132 edt/cs rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Miele KFN 29132 edt/cs rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marina van der Tol 14-04-2019

De Maserati onder de koel/vrieskasten: geweldig!

Geschreven voor: Miele KFN 29132 edt/cs rvs

Miele betekent nog steeds duurzaamheid, prachtige vormgeving en hoge kwaliteit. Dus daarom zonder meer Miele. Deze koel/vriescombinatie is in dagelijks gebruik in een woord “geweldig” en ik vind dit de Maserati onder de koelkasten. De aanblik is al mooi en het design oogt verfijnd. De niet zichtbare handgrepen bevallen prima en houden het aanzicht van de deur mooi. De koelkastdeur opent met een zachte, subtiel werkende Led verlichting, je ziet in een blik de inhoud, super-overzichtelijk door de doorzichtige glazen platen. Het geluid is miniem. De NoFrost en SuperCool functies maken het “beleven” perfect. Daarnaast is deze koelkast energiezuinig, goed voor het milieu en voor mijzelf. Dit maakt dat deze koelkast mij de komende jaren elke dag, bij het opstaan al, een blij gevoel geeft. Door de stralende aanblik van deze koelkast en door de tevredenheid van een goede aankoop.