Beste deals -10% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr WSbl 4201 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Goed product met paar minpuntjes 26-03-2024

Top product, maar helaas paar minpuntjes

Geschreven voor: Liebherr WSbl 4201

Wijnklimaatkast is op zichzelf 10 punten, echter helaas zaten de schuifjes op het zelf nog aan te schroeven handvat al er op geschoven die er vrijwel niet af te krijgen waren, daardoor helaas een van de schuifjes beschadigd geraakt. Daarnaast vind ik de handleiding voor het uitschakelen van het apparaat ook niet erg duidelijk. Daarom dus 8/10

Maurits 29-02-2024

Aanrader voor iedere wijnliefhebber zonder kelder

Geschreven voor: Liebherr WSbl 4201

Omdat ik mijn wijnen voor lange periode goed wil opslaan en mijn klimaatkast vol kwam te liggen ben ik gaan kijken welke mogelijkheden Liebherr te bieden heeft. Op basis van mijn wensen op dit model uitgekomen.
Mooi design, eenvoudig in gebruik en perfect voor het bewaren van wijnen voor langer termijn. Ik heb de wijnkast pas enkele dagen, ik stoei nog even om de luchtvochtigheid goed te krijgen met de bijbestelde waterschaal. Bij deze kast is de luchtvochtiginheid niet in % in te stellen maar enkel en alleen in stand laag of hoog. Ik ben blij met de aanschaf van dit apparaat en voldoet zeker aan mijn verwachtingen.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Kwaliteit

Minpunten

• Luchtvochtigheid optimaal krijgen