Inventum Koel-vriescombinatie - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Duncan 18-10-2024

Inventum KV2010B Pas op draairichting deur!!

De koelkast besteld bij Bemmel en Kroon. De geleverde koelkast had meerdere deuken. Korting van 70 euro aangeboden gekregen. Deze moest ik wel aannemen want anders zouden we nog langer zonder koelkast zitten. Levertijd was 10 dagen in plaats van 3 dagen de order was blijkbaar niet doorgekomen ook al was deze met creditcard betaald.

De Inventum koelkast KV2010B wordt beschreven als draairichting deur omkeerbaar. Echter worden deze extra scharnier en accessoires niet meegeleverd en ook niet als optie aangeboden op de site van Bemmel en Kroon.

Deze set wordt voor zover ik nu kan vinden alleen aangeboden op de Inventum site zelf, als zijnde "Montageset tbv draairichting deur zwart" Artikel nummer 30301000661. Deze gisteren besteld. Er stond "Morgen in huis". Helaas nog geen bevestiging gehad van verzending...

Dus we zitten helaas nog iets langer zonder volledig functionele koelvriescombinatie.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Energiezuinig A Label

Minpunten

• Draairichtingset alleen via Inventum