Samsung RB53DG706AS9 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB53DG706AS9 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Degelijk? 28-06-2024
Geschreven voor: Samsung RB53DG706AS9

Binnen 1,5 jaar een defecte printplaat. Die volgens Samsung niet onder de garantie valt. Een mooiekoelkast, dat moet gezegd, maar degelijk? Nee!

Pluspunten

• Looks

Minpunten

• Kwaliteit onderdelen

H************@o********** 27-06-2024

Degelijkheid beroerd

Geschreven voor: Samsung RB53DG706AS9

Binnen 2 jaar na ingebruikname is de print kapot. Resultaat is dat de koelkasten de vriezer steeds warmer worden.
Samsung hanteert een garantie van 2 jaar vanaf aflevering. Dat we deze kostbare koelkast pas 6 maanden na aanschaf konden gaan gebruiken is voor samsung van geen belang.....

Gemiste kans, Samsung. Voor ons geen samsungqq apparatuur 1meer

Pluspunten

• Zuinig
  • Mooi

Minpunten

• Betrouwbaarheid
  • Garantie

Haijtsma 17-06-2024

Stijlvolle moderne brede koelkast

Geschreven voor: Samsung RB53DG706AS9

Ik heb voor deze extra brede koelkast gekozen om te testen, omdat deze breder is dan een standaard koelkast en ik hierdoor meer producten kwijt kan..
Met een gezin van drie personen is deze koelkast heel fijn. Er passen wel 7 pakken/ flessen drinken in de deur, waardoor je geen open pakken meer op z'n kant in de koelkast hoeft terug te leggen. Daarnaast zijn er voldoende vakken en planken om je producten een plek te geven en blijf je overzicht houden.
De power vriezer is geweldig, ijsblokjes zijn met een kleine drie uur gemaakt in het bijgeleverde houder en ook vers vlees is dan hard bevroren. In de groenten lade blijven fruit en groenten zeker twee weken vers, zo voorkom ik dat ik eten moet weggooien. Door de koelkast te koppelen aan Smart Things van Samsung, kun je de temperatuur op je telefoon in de gaten houden en eventueel power cooler of freezer besturen. Super handig. Het geluid dat deze koelkast maakt is nihil, wanneer je de power functie gebruikt hoor je iets meer, maar nog steeds mag het geen naam hebben. Wennen is wel dat je soms een geluid hoort als een ingedrukte plastic fles. Maar dat went snel. Overall genomen een hele fijne en mooie koelkast. Een statement in je keuken.

Pluspunten

• De inhoud
  • Power freezer/cooler
  • Wifi connect

Minpunten

• geen

Tapken 16-06-2024

Ruimte koelkast met een strak design

Geschreven voor: Samsung RB53DG706AS9

Deze Samsung Koel-vriescombinatie heb ik een aantal weken mogen testen. Wat een groot verschil tussen mijn oude en deze koelkast. Dat kan natuurlijk ook snel, want ik had een tafelmodel koelkast met twee kleine vriesvakjes eronder.

Het is een mooie strakke koelkast, ik moest alleen wel wennen aan de grootte en breedte van de kast. Hiervoor had ik namelijk een tafelmodel koelkast met 2 kleine vrieslades eronder. Zelf vind ik het erg mooi dat het een strakke kast is zonder poespas aan de buitenkant.

De binnenkant is een groot genot, niet meer passen en meten elke keer wanneer je boodschappen hebt gedaan.
Het vriesgedeelte is aangenaam groot.
Zo heerlijk dat ik alles kwijt kan, zeker omdat ik vaak maar 1 keer in de week boodschappen doe en vaak ruimte te kort kwam doordat ik veel versproducten gebruik.

Ik vind het erg fijn dat je twee lades hebt voor groente en fruit. Daar had ik altijd te kort aan in mijn oude koelkast.
De lades lopen soepel en de vriezer heeft door het extra brede design veel ruimte in de lades.

De koelkast maakt niet zoveel geluid. Voor mijn idee maar hier telt wel, mijn oude koelkast maakte redelijk veel lawaai.

De losstaande ijsdispenser in het vriesgedeelte is een hele aangename bijkomstigheid. Ik ben blij dat het niet in de deur verwerkt is waardoor de kast makkelijker schoon te houden is. En ern meer tekeningen van de kinderen op passen ;-p. Het is makkelijk te vullen en de ijsblokjes vallen gemakkelijk uit de bakjes (in het voorraadbakje eronder) wanneer ze bevroren zijn.

De app is heel makkelijk in gebruik en makkelijk aan te passen instellingen. Wanneer je bijvoorbeeld snel wilt koelen dan kan je dat via de app instellen en koelt hij een hele tijd. Ideaal wanneer je veel boodschappen hebt gehaald en in een keer de koelkast of vriezer wilt doen.

Pluspunten

• Veel ruimte aan de binnenkant
  • snel koel en vriesfuntie
  • 2 ruimte groente lades
  • Ijsblokjes dispenser aan binnenkant

Minpunten

• Koelkast is vrij hoog,ik kan er bovenin niet bij

Dennis 13-06-2024

Erg fijne koelkast

Geschreven voor: Samsung RB53DG706AS9

Wij hebben namens Review.nl de Samsung RB53DG706AS9EF koelkast een aantal weken mogen testen en vinden het een geweldige koelkast.
Een van de sterke punten van deze koelkast is de indeling. De koelkast biedt ruime en verstelbare opbergmogelijkheden, zowel in het koel- als vriesgedeelte. ideaal voor grotere huishoudens.
Het apparaat beschikt ook over een handige Power Cool- en Power Freeze-functie, wat handig is na een boodschappenronde. Even aanzetten en alle boodschappen zijn op zo op de gewenste temperatuur.
Een ander pluspunt van deze koelkast is het lage geluidsniveau. Hij is vrijwel geruisloos.
Daarnaast is de Samsung RB53DG706AS9EF ook nog energiezuinig (A++)

Pluspunten

• Erg stil
  • Energiezuining

Ilona_201 13-06-2024

Zeer fijne koelkast

Geschreven voor: Samsung RB53DG706AS9

Deze Samsung RB53DG706AS9EF koelvriescombinatie is geschikt om producten nog langer vers te houden en te bewaren en dat merk je. Door het Twin Cooling Plus systeem zijn de koelkast en de vriezer snel op tempratuur. Het vriezen gaat ontzettend snel. Met de Optimal Fresh+ lades houd je snel vergankelijke dingen zoals aardbeien langer vers. Alsof ze net van de plukker komen. Je kan er ook mee op je netwerk waardoor je de koelkast met een app kan bedienen. Hoewel het klinkt als een leuke gimmick kan dit toch zeer handig zijn als het ineens heel heet is terwijl jij op vakantie bent. Of om te checken of hij het nog doet na een stroomonderbreking.

Pluspunten

• Ruim
  • Apart vriezer en koelsysteem

Minpunten

• Ontzettend zwaar