Liebherr Rci 1621 Plus - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr Rci 1621 Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r*********@z******* 15-10-2024

Liebherr kwaliteit

Geschreven voor: Liebherr Rci 1621 Plus

Mijn vorige Liebherr koelkast was meer dan 20 jaar oud, maar deed het nog steeds uitstekend. Ik heb hem vervangen omdat de koelkast jaarlijks wel veel stroom ging gebruiken. Enige minpuntje vindt ik de uitstraling van het witte kunststof. Dat ziet er wat goedkoop uit.

a**********@g******** 07-10-2024
Geschreven voor: Liebherr Rci 1621 Plus

Tafelmodel koel/vries kast, groot genoeg voor 1 persoon, stabiel en degelijke/stevige deur vakjes, stil in gebruik , fijne heldere verlichting bij openen, moest even wennen aan indeling wat niet zo gek is vorige apparaat (ander merk) ruim 15 jaar in gebruik gehad. Verwacht dat deze ook net zo lang meegaat. Ben er blij mee!

y**********@c******** 06-09-2024
Geschreven voor: Liebherr Rci 1621 Plus

Mooie deuropener, grote groentelade, waar appels goed blijven door speciaal schuifsysteem in de la. Hierdoor kan ik fruit veel langer bewaren. Als ik de deur te lang open heb ( soms door toedoen van kleinkinderen) gaat hij automatisch piepen en knippert het lichtje als waarschuwing, op die manier blijft hij goed op temperatuur, super handig!
Wat ik ook superhandig vindt zijn de verstelbare glazen platen, die door een handig foefje niet helemaal uit de koelkast hoeven gehaald te worden om ze op een andere hoogte te zetten.
Liebherr, ga zo door.

Arend 29-07-2024
Geschreven voor: Liebherr Rci 1621 Plus

Koelkast gekocht makkelijk te installeren met wifi heel erg blij mee ik raad dit product aan

Pluspunten

• Makkelijk te installeren de wifi

Minpunten

• Weet ik niet

r***********@g******** 28-07-2024

Prima product; voldoet aan alle verwachtingen

Geschreven voor: Liebherr Rci 1621 Plus

De koelkast Rci 1621 - 20 (met een vriesvak van 17l) is precies waar we naar op zoek waren: vrijstaand, goed koelend op standaard temperaturen (5* koelruimte, -17* vriesbak) en zuinig in gebruik.
De indeling is prettig met onderin een afsluitbare en uitneembare groentelade.
Handig is de deursluiting, de deur gaat makkelijk open en dicht, er komt een waarschuwingssignaal als de deur wat lageropeb staat en er is een goede led verlichting in de koelkast.
Het plaatsen van de kast door de leverancier is een fluitje van een cent; in 10 minuten was hij al weer vertrokken.

m**************@o********** 12-07-2024
Geschreven voor: Liebherr Rci 1621 Plus

Gewoon een degelijke, goede en simpele koelkast met vriezer. En hij is ook nog heel erg zuinig in gebruik.

s**********@k********* 06-06-2024
Geschreven voor: Liebherr Rci 1621 Plus

De groentenlade is aan de kleine kant. Eierrek en dat anderte dingetje voor kleine producten overbodig. Verder is het apparaat okee. De tijd zal leren of het apparaat idd. zuinig is. En hopelijk geen condens :)