Hisense RB440N4AFC - Koelvriescombinatie vrijstaand - Zwart - 336 liter - Rechtsdraaiend (omkeerbaar) - C label - 35 dB(A) - NoFrost - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hisense RB440N4AFC - Koelvriescombinatie vrijstaand - Zwart - 336 liter - Rechtsdraaiend (omkeerbaar) - C label - 35 dB(A) - NoFrost op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jarin 05-07-2024

Aanrader, prijs-kwaliteit is uitmuntend!

De koelkast heb ik gekocht omdat ik een modern en strak ogende koelkast zocht die minder diep dan 60 cm is wat bij andere merken in deze prijsklasse erg lastig is te vinden. Over Hisense heb ik alleen maar positieve verhalen gelezen dus ik was alleen al hierom overtuigd van het merk.

Over de koelkast:
De zwarte kleur is diepzwart en licht glanzend en steekt met zijn moderne look erg mooi af in ons interieur. Met een hoogte van 2 meter krijg je in deze prijsklasse echt waar voor je geld. Hij is super stil, heeft een 'softclose' deursluiting, voldoende ruimte en een hele aangename en logische indeling. Qua technologie & kwaliteit meet Hisense zich uitstekend met de andere bekende merken. Met de tijdelijke cashback actie krijg ik nog eens 75 euro terug op onze aankoop wat de koelkast qua prijs-kwaliteit al helemaal aantrekkelijk maakt. Wat mij betreft een topkeuze en scheelt zomaar 200 euro t.o.v. andere merken.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit
  • Ruimtelijkheid
  • Stil

Minpunten

e*********@g******** 01-07-2024
het is een mooie koelkast we zijn er blij mee, het heeft veel ruimte om zo mijn koelwaren overzichtelijk te bewaren.

Willeke 29-06-2024
Hele fijne koelkast! Met genoeg ruimte en vriesvak. De kleur is erg mooi, en hij is goed ruim. Word goed koud.

Pluspunten

• ruim
  • no frost
  • vakantie en vries-stand

b******@s******** 13-06-2024
koel-vries combi van Hisense werkt uitstekend, is geluidsarm en eenvoudig te bedienen. prima aankoop!

d*********@k********* 06-06-2024

Aanrader deze Hisense koel-vriescombinatie

Hij is allereerst super mooi🥰, daarnaast heel ruim en fijne indeling. Hij koelt super goed, is energie zuinig en dat voor een nette prijs. Een aanrader!

Pluspunten

• Ruim
  • Energiezuinig

Prachtige koel-vries in de ruimste zin van het woord! 23-05-2024

Prachtige koel-vries comb. in de ruimste zin van het woord!!

Geweldig mooi strak design (zwart geborsteld aluminium look), mooie inhoud koelkast, grote lades diepvries. Prettig is het no-frost systeem waardoor je nooit meer hoeft te ontdooien! Alles bij elkaar een prachtige koel-vries combinatie! Erg blij mee, wij zouden Hisense zeker aanbevelen!

Pluspunten

• Mooi strak design (zwart brushed alu look)
  • C label
  • Lage dB
  • Grote ruimte in koel gedeelte
  • Grote lades in vries gedeelte

Minpunten

• geen minpunten