Samsung RS64DG5303B1EF - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS64DG5303B1EF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Nesto 12-06-2024

Fantastische koelkast met veel opbergruimte

Geschreven voor: Samsung RS64DG5303B1EF

Deze Samsung koelvries combi is echt een geweldige toevoeging aan onze keuken.

De koelkast biedt zoveel opbergruimte dat je moeiteloos alles kunt opbergen en het ook nog overzichtelijk blijft. Bij het openen van zowel de koelkast- als de vriezerdeur is het steeds weer een feestje omdat alles zo overzichtelijk is ingedeeld.

Daarnaast heeft de koelkast een een zeer luxe uitstraling wat de koelkast ook echt de eye catcher van de keuken maakt. De koelkast is afgewerkt in een mooie matzwarte kleur en heeft twee grote greeploze deuren en natuurlijk een waterdispenser. Binnenin is hij voorzien van een duidelijk display en helder LED-licht.

Een geweldige extra is het geïntegreerde waterreservoir, waarmee je altijd gekoeld water, ijsklontjes en crushed ice bij de hand hebt. Het enige minpuntje is dat je het water handmatig moet bijvullen.

Via de app kun je een aantal dingen waaronder de tempratuur instellen en krijg je een alarm instellen als de deur open blijft staan. Dit is iets wat overbodig want deze maakt ook een duidelijk signaal als de deur te lang openstaat. De app heb ik wel geïnstalleerd maar gebruik ik verder niet,

Kortom, deze Samsung koelkast is een fantastische aanwinst met veel opbergruimte, een zeer luxe uitstraling en talloze extra's.

Pluspunten

• Opbergruimte
  • Mooi en strak design (binnen en buitenkant)
  • Maakt weinig tot geen geluid
  • Duidelijke display en heldere led verlichting

vikash_bansie 19-05-2024

Review Samsung RS64DG5303B1EF koelkast

Geschreven voor: Samsung RS64DG5303B1EF

Als gelukkige tester werd ik geselecteerd om de Samsung RS64DG5303B1EF te testen. Hier deel ik graag mijn persoonlijke ervaringen met dit apparaat, dat ik inmiddels enkele weken in gebruik heb.
Design Wat me meteen opviel aan de Samsung RS64DG5303B1EF is het prachtige, moderne design. De strakke, zwarte afwerking geeft mijn keuken een luxueuze uitstraling. De subtiel geïntegreerde handgrepen dragen bij aan de naadloze look, en het LED-display in het koelgedeelte van de koelkast is zowel stijlvol als praktisch.

Capaciteit: De ruimte binnenin deze koelkast is echt indrukwekkend. Met aparte koel- en vriesgedeeltes biedt hij meer dan genoeg opbergruimte voor al mijn boodschappen. De verstelbare schappen en ruime deurvakken maken het eenvoudig om alles overzichtelijk te organiseren. Voor mijn gezin van vier is dit een perfecte oplossing.

Gebruiksgemak: Wat ik echt geweldig vind aan deze koelkast is hoe gebruiksvriendelijk hij is. De handige indeling van de schappen en laden maakt het makkelijk om alles op te bergen en terug te vinden. Het LED-display aan de binnenkant van de koelkast in het koeldeel stelt me in staat om snel de temperatuur aan te passen. Dit kan overigens ook via de Samsung SmartThings-app, wat super handig is.

Stilte/Geluid: Een van de grootste voordelen van deze koelkast is hoe stil hij is. Zelfs wanneer de compressor aan het werk is, hoor je nauwelijks geluid. Dit is een groot pluspunt voor ons, vooral omdat onze keuken grenst aan de woonkamer en we geen constante achtergrondruis willen.

Water- en IJsdispenser: De ingebouwde water- en ijsdispenser is echt een fantastische toevoeging. Met drie opties – koud water, ijsblokjes en crushed ice – is het een handig hulpmiddel voor dagelijks gebruik. Wel heb ik gemerkt dat de crushed ice-functie soms hele ijsblokjes levert. Het reservoir voor het water moet handmatig worden bijgevuld tot 4,5 liter, wat een klein nadeel kan zijn. Ik las dat er ook een mogelijkheid is om de dispenser rechtstreeks op de waterleiding aan te sluiten, maar dat accessoire werd helaas niet meegeleverd.

SmartThings Features (AI Energy Mode): De AI Energy Mode via de SmartThings-app is een slimme functie die helpt bij het besparen van energie. Het stelt me in staat om efficiënter met mijn energieverbruik om te gaan zonder in te leveren op comfort en prestaties. Dit is zeker een meerwaarde voor personen die bewust omgaan met energie. Volgens de app in ons gemiddeld verbruik in de afgelopen weken 0.72 euro per dag.
In deze app kun je ook de tempratuur instellen en krijg je meldingen op je telefoon wanneer de koelkast deuren te lang opstaan.

Power Cool en Freeze: De Power Cool- en Power Freeze-functies zijn ideaal voor het snel koelen van verse boodschappen. Met een druk op de knop worden producten snel gekoeld of ingevroren, wat zorgt voor optimale versheid. Dit is vooral handig na een grote boodschappenronde.

Conclusie: Al met al heeft de Samsung RS64DG5303B1EF mijn verwachtingen overtroffen. Het combineert een prachtig design met praktische functionaliteit en handige features die mijn dagelijkse leven een stuk gemakkelijker maken. De ruime capaciteit, het gebruiksgemak, de stille werking en de slimme energiebesparende functies maken deze koelkast tot een uitstekende keuze. Ondanks enkele kleine minpunten, zoals het handmatig bijvullen van het waterreservoir, kan ik deze koelkast van harte aanbevelen.

• Ruime capaciteit
  • Stil in gebruik
  • Handige water- en ijsdispenser
  • Gebruiksvriendelijke SmartThings features

Minpunten

• Handmatig vullen van het waterreservoir
  • Crushed ice-functie werkt niet altijd perfect
  • Hoge aanschafprijs

D***************@h********* 19-05-2024
Geschreven voor: Samsung RS64DG5303B1EF

Ik heb dit product mogen testen en ben heel blij met deze koelkast. Allereerst de buitenkant heel mooi zwart design wat iedere keuken meteen een luxere uitstraling geeft. Ruime binnenkant met veel opbergruimte zowel in de koelkast als in de deur.
Ijsdispenser met keuze uit crushed ijs , cubes en koud water. Het waterstraaltje had van mij wat harder gemogen en het crushed ijs wat kleiner. Had ook liever een energielabel A gehad. Verder geweldige koelkast.

Miss.Brabo 19-05-2024

Grote inhoud en ijsklontjes/water-dispenser

Geschreven voor: Samsung RS64DG5303B1EF

Wij zijn heel erg tevreden over de Samsung RS64DG5303B1EF. We hebben deze koel-vriescombinatie twee weken mogen testen. Groot voordeel van dit apparaat is de ingebouwde ijsblokjes machine die ook crushed iceklontjes (iets kleiner van formaat) en koud water genereert. Zo heb je direct je ijsblokjes in je glas en kun je direct koud water hieraan toevoegen. Het nadeel is dat je de bak met water (inhoud 4,5 liter) wel geregeld moet bijvullen. Denk er ook aan om hem geregeld schoon te maken of bij weinig gebruik (bijvoorbeeld in de winter) te verversen of te legen. Aan de andere kant is het fijn dat deze koelkast overal kan komen te staan, enkel een stopcontact is nodig.
Verder is de koelkast een ruime koelkast met een mooi design. Wat mij betreft een aanrader.

Pluspunten

• IJsklontjes-dispenser
  • Ruime koelvriescombinatie
  • Schappen in de diepvries (ipv laden)

Minpunten

• Handmatig vullen waterdispenser
  • Hoge aanschafprijs

Overdrawn8926 17-05-2024

Stijlvolle koelkast waar je alles aan hebt!

Geschreven voor: Samsung RS64DG5303B1EF

De Samsung koelkast RS64DG5303B1EF, die ik mocht testen, is een opvallende toevoeging aan elke keuken dankzij zijn strakke en moderne design.
Met een royale capaciteit biedt deze koelkast voldoende ruimte voor al je verse boodschappen en voorraad, waardoor het ideaal is voor gezinnen van elke grootte.
Het gebruiksgemak wordt geaccentueerd door handige functies zoals Power Cool en Freeze, waarmee je snel je boodschappen kunt koelen zonder in te boeten aan kwaliteit.
Wat betreft geluid, de koelkast werkt op een fluisterstille manier, wat zorgt voor een rustige omgeving in huis.
De ingebouwde water- en ijsdispenser voegen een extra niveau van gemak toe aan je dagelijkse routine. De SmartThings features, inclusief de AI Energy Mode, bieden slimme oplossingen om energie te besparen zonder in te leveren op prestaties.

Kortom, de Samsung RS64DG5303B1EF koelkast combineert een aantrekkelijk design met praktische functionaliteit en handige features die het leven gemakkelijker maken.

• Capaciteit
  • Stilte / geluid van de koelkast