Hisense RB440N4ACC - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Hisense RB440N4ACC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nicole 24-06-2024

Stijlvolle en functionele koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Hisense RB440N4ACC

Wij zijn over het algemeen erg tevreden met de Hisense koel-vriescombinatie. Het apparaat ziet er modern uit en past perfect in onze bijkeuken. Het biedt voldoende ruimte voor al onze boodschappen en de No Frost-technologie is een pluspunt. Het geluidsniveau is aangenaam laag, wat erg fijn is. We horen hem niet als de deur naar de bijkeuken open staat.

Een punt van frustratie was echter de gebruiksaanwijzing voor het omdraaien van de deur. De afbeeldingen waren klein en de tekst soms onduidelijk. Dit had zeker beter gekund, maar uiteindelijk is het ons gelukt.

Hoewel het energieverbruik beter had gekund, vinden we dat de prijs-kwaliteitverhouding uitstekend is. Al met al zijn we blij met deze mooie en functionele koel-vriescombinatie die doet wat hij moet doen.

Pluspunten

• Modern en stijlvol ontwerp
  • Ruime opslagcapaciteit
  • No Frost
  • Laag geluidsniveau
  • Prijs-kwaliteitverhouding

Minpunten

• Onduidelijke gebruiksaanwijzing
  • Energieverbruik

ATAG-Benelux 27-06-2024

Beste Nicole,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Goed om te lezen dat jullie tevreden zijn met de koel-/ vriescombinatie. Fijn ook dat het design en de inhoud bevallen.
We zullen de feedback betreffende de het omdraaien van de deur doorgeven aan de daarvoor bestemde afdeling, maar we zijn blij te lezen dat het gelukt is.
We wensen jullie nog veel koelplezier!

Kim
Webcare Hisense