Samsung RL40UDIH

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RL40UDIH op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Wim F. Abbenhuis 23-07-2011
Geschreven voor: Samsung RL40UDIH

---------- update review, 23-07-2011 ----------
Aanvulling : na ruim drie maanden nog steeds een tevreden mens.
Inmiddels vind ik gebruiksgemak en vormgeving wel een 10 waard.
Duurzaamheid : tsja, na drie maanden wat kort om een 10 te geven.
Geluidsniveau : ja, natuurlijk maakt het geluid. Maar ik vind het erg weinig.

---------- 1e review, 02-04-2011 ----------
Gekocht via Internetshop en gisteren geleverd, keurig op tijd. Netjes op z'n plaats gezet door de bezorgdienst, alle verpakking en de oude koelkast mee teruggenomen. Prima.
De koelkast ziet en fraai uit. Schoongemaakt en ingeruimd, en na 2 uur de stekker er in.
Binnen een paar uur was de vriesruimte op -24 en de koelruimte op 5 graden.
Mooi stil, de bediening via het display is kinderlijk eenvoudig. Fijn dat de deuren zich de laatste 10, 15 cm vanzelf dichttrekken, zo kun je nooit de deur op een kier open laten staan.
Over duurzaamheid kan ik na een dag niets zeggen, behalve dat het allemaal solide aanvoelt. Het gegeven cijfer is daarom slechts een indicatie.

Tot nu toe zeer tevreden met de kast én de leverancier.

Hielko 12-04-2011
Geschreven voor: Samsung RL40UDIH

Sluit me volledig aan bij de review van Wim F. Abbenhuis hiervoor wat de koelkast betreft. Ik heb hem bij een gewone winkel gekocht. Het enigste nadeeltje is dat de bovenste vriesvaklade wat beperkt te vullen is met gesloten koelkastdeur omdat hij niet ver naar buiten open kan. Dan maar kleine bakjes er in.