Whirlpool 20RI-D3L A+/1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Whirlpool 20RI-D3L A+/1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

mpdree 03-09-2010
Geschreven voor: Whirlpool 20RI-D3L A+/1

ijskast zier er goed uit. Na een paar dagen gleed er een flesje uit de kast op een lager plankje dat meteen een scheur vertoonde. Garantie of verzekering niet van toepassing. zou door verkeerd gebruik komen. dit terwijl het toch de bedoeling is dat kast normaal te gebruiken moet zijn. dun kunstof plankje zit dus op verkeerde plaats en is te dun. te zwakke constructie. klacht doorgegeven via officiele weg. nooit meer wat van gehoord. paar dagen later weer wat uit kast laten glijden. nu scheur in witte omlijsting zeg maar kozijn/omranding van deur. Nu alle zwaardere dingen zo laag mogelijk in kast. verder is ijskast kleiner als we verwachten. onhandige vriezer. piza op zijn kant. klontjes gaat goed. koud water gebruiken we nooit. geluid; best wel aanwezig.