Indesit CA 55 NX

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Indesit CA 55 NX op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Grooveman1 26-06-2012
Geschreven voor: Indesit CA 55 NX

Sinds een paar weken deze koelkast in bezit.

Bewust gekozen voor deze koelkast omdat deze relatief smal is en ik niet al te veel ruimte heb tussen de muren en de keukenbladen.

Ik ben alleen en daarom is het koelgedeelte net groot genoeg. Als je met meerdere mensen bent, zou ik deze koelkast niet zo snel kopen omdat het koelgedeelte anders aardig snel vol zit. Het vries gedeelte is daarentegen wel weer voldoende groot.

Het geluid valt alleszins mee. De koelkast staat bij mij in een half open keuken en ik heb er amper last van als hij aan schiet. Iets waar je je bij een koelkast vaak aan kunt irriteren.

Tot slot is de kleur erg mooi. In mijn keuken is alles RVS en deze past er mooi tussen.

Voor een alleenstaande een prima koelkast!

Remon D. 06-08-2012

Ik heb deze koelkast sinds een paar dagen in bezit, heeft u toevallig ook dat er ijsvorming ontstaat tegen de achterkant in de koelkast?