LG GB3133PVKW zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GB3133PVKW zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

martin_via 08-07-2013
Geschreven voor: LG GB3133PVKW zilver

Deze no-frost koel-vriescombinatie wilde op een bepaald moment nauwelijks meer koelen. Wat bleek het koelelement, dat achter de beplating van de vriezer zit weggewerkt, zat volledig dichtgevroren. De thermostaat is te laag geplaatst in dit model en langszaam wordt de koeling minder door ijsvorming op het element. Vervelend genoeg was hij net 2jaar + 1 maand oud, maar dan denk je wetgeving duurzame consumentengoederen. Echter BCC en LG presenteerde ons een rekening van 162,50 voor het ijs eruit hakken en thermostaat vervangen en alleen het onderdeel was gratis.

Tineke Smits 19-12-2011
Geschreven voor: LG GB3133PVKW zilver

de onderste plank/die van de groentenla ligt in de badkuip met een scheut schoonmaakmiddel,die plank bestaat uit 2 glazen platen die NIET van elkaar kunnen maar waar wel vanalles tussen gaat zitten, zoals melk en zo.Stinkt en gaat natuurlijk ook schimmelen!!!!!Het kan toch niet de bedoeling zijn dat je in deze moderne tijd je plank zo moet schoon maken