LG GB7138PVXZ zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GB7138PVXZ zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

Thomas_JJ 02-01-2012
Geschreven voor: LG GB7138PVXZ zilver

Mooie en volgens de specs een zuinige kombi. Maar inderdaad, een behoorlijk luidruchtig beestje. In de keuken niet zo erg, maar voor een open keuken is het teveel. Alsof de afzuigkap staat te draaien. Verder jammer dat de display niet de aktuele temperaturen aangeeft, en ook dat er geen verlichting in de vrieskast zit.

Nienke55 23-08-2011
Geschreven voor: LG GB7138PVXZ zilver

Op zich een prachtige koelkast die zuinig is en alles doet wat hij moet doen. Toch werd ik zeer verdrietig van het geluid dat deze koelkast in mijn open keuken produceert. 10 meter verderop in de kamer kan ik hem nog goed horen, waardoor ik echt spijt heb van de aanschaf.
Duurzaamheid kan ik nu nog niets over zeggen.

diapason 31-05-2011
Geschreven voor: LG GB7138PVXZ zilver

Deze zeer fraaie refrigerator-freezer is een aanrader. Zowel van binnen als van buiten erg elegant vormgegeven en veel ruimte biedend. Door Mediamarkt gelijk de volgende dag bezorgt na mijn bezoek aan de winkel. En de prijs viel ook nog eens mee. Wanneer hij aanslaat is hij goed te horen, maar het geluid is niet storend. De koelkast is eenvoudig instelbaar. Het vriesdeel heeft een handige voorziening voor ijsblokjes. En hij is verder superzuinig. Ik ben er blij mee!

MennoSl 26-05-2011
Geschreven voor: LG GB7138PVXZ zilver

Prachtige koelkast die ik bij Scheffer in Den Helder heb aangeschaft. Mijn groentes en vlees blijven goed en lang houdbaar. Koelen gaat goed waar ik wel in het begin een probleem mee had. Hij vroor en koelde veel te koud op stand 4 en lekte wat water. Scheffer op gebeld en die heeft het probleem keurig opgelost en nu doet hij super. Beetje lawaaiig zo af en toe maar dat weet je met zo'n koelkast, het stoort me niet.
Conclusie: Mooie koelkast die goed doet wat hij moet doen en nog zuinig ook.

En een mijn complimenten aan Scheffer!

Koopman1948 17-03-2011
Geschreven voor: LG GB7138PVXZ zilver

Ik ben ook gevallen voor de vorm van deze freezer zoals Lg hem noemt. Hij loopt zo'n beetje de hele dag en hij vriest zelfs in het koelgedeelte. Morgen worden er nieuwe onderdelen ingezet. Ik heb deze kast 3 maanden in huis, maar het is de laatste LG die in mijn huis komt!!!

bogol 15-09-2010

---------- update review, 15-09-2010 ----------
voor de tweede keer een deskundige monteur bij ons langs geweest. We zijn inmiddesl al een kleine 3 maanden verder. Constateerde dat naast het vries probleem in het koelgedeelte de compressor ook geluid produceerde waar hij van schrok. LG komt met vervanging maar dit willen we niet. De mediamarkt kan hier niets aan doen. Koop NOOIT een LG koelkast, slecht voor je produkten en voor je humeur.

---------- 1e review, 03-09-2010 ----------
Wat een drama met deze prachtig ogende koelkast. In het koelgedeelte zakt de temperatuur dagelijks naar -7 graden. Vandaag na 3 wkn. wachten is er een nieuwe printplaat ingezet en een nieuwe sensor. Resultaat: hij vriest nog steeds in het koelgedeelte. Verder maakt de koelkast veel geluid.