Bauknecht KGI 3112/A+ wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bauknecht KGI 3112/A+ wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Faar 22-12-2010
Geschreven voor: Bauknecht KGI 3112/A+ wit

Een aantal weken geleden ging mijn inbouwkoelvriezer stuk. Om die te vervangen was ik genoodzaakt eentje te kiezen met dezelfde afmetingen. Mijn keuze viel uiteindelijk op een Bauknecht, voor de prijs van 777 euro bij een keukenspeciaalzaak.

Na een paar weken ben ik tevreden. Hij koelt en vriest prima. Verder maakt hij erg weinig geluid. Hij valt ook in energiecategorie A+. Ook zijn de vrieslades doorzichtig, waardoor je dus kan zien wat er in ligt. Er zijn wel een aantal minpunten:
- Hij heeft maar 1 groentebak. Als je die wilt uitschuiven moet je de deur helemaal opendoen, anders komt de bak tegen de deur aan.
- De vakken in de deur hebben een lage rand. Als je de deur iets te wild open doet heb ik het idee dat flessen e.d. eruit kunnen vallen. Is echter nog nooit gebeurd.
- Je kan de planken niet vrijelijk plaatsen, je bent enigszins gebonden. Ook passen flessen frisdrank van 1,5 liter net niet tussen planken als je 2 ruimtes ertussen laat. Je moet de bovenste plank dan net iets optillen.

Ik vind bovenstaande punten niet onoverkomelijk, maar daarom toch een 6 voor de indeling ipv een hoger cijfer. Uiteindelijk een goed product met een prima prijs-kwaliteitsverhouding.