Bosch KAN58A55 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KAN58A55 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

remkogeetha 06-10-2015
Geschreven voor: Bosch KAN58A55 zwart

Wat een super slecht product. Ik heb decennia lang apparaten van Bosch gekocht, maar dit is de grootste teleurstelling ooit, waardoor ik heb besloten nooit meer iets van Bosch te kopen.
Het geluidsniveau is super hoog, omdat hij constant blokjes maakt, water filet etc. De ijsblokjes vallen nooit alleen in het glas maar altijd ook op de grond, net zoals het water. Ik heb gebeld naar de klantenservice en zij zeggen dat dit bij deze koelkast hoort en dat ik geen klacht kan indienen. Ik kan alleen een monteur laten komen en dan moet ik de voorrijkosten gaan betalen. Echt belachelijk. Mijn klachten worden helemaal niet serieus genomen door Bosch, en ze menen dat ik maar bij de verkoper terecht moet, terwijl Bosch dit hoort op te pakken. Kortom, voor mij geen Bosch meer, nooit meer.

Jan 27-08-2015
Geschreven voor: Bosch KAN58A55 zwart

Het is een hele mooie koelkast/vriezer. Erg stil en vooral het design is de reden waarom we hebben gekozen. Pianolak zwart, echt super.

Ta 24-08-2015
Geschreven voor: Bosch KAN58A55 zwart

soms komen de ijsblokjes klem te zitten omdat ze aan elkaar vast vriezen. en als je een la eruit halt moet je even opletten hoe je deze terugzet.
het water smaakt lekkerder door de filter

Patricia den boer 13-07-2015
Geschreven voor: Bosch KAN58A55 zwart

Prachtige zwarte design hoogglans koelkast, ongelooflijk stil, en wat een ruimte, wij zijn onder de indruk en heel blij met deze geweldige Bosch !!!

naerebout 05-07-2015
Geschreven voor: Bosch KAN58A55 zwart

Gekozen voor een zwart model, heeft een moderne vormgeving, hij is erg stil, we horen alleen het maken van de ijsblokjes.
Voorzien van een waterfilter en verder heel compleet.
Bezorging binnen 24 uur en het oude apparaat direct afgevoerd, zelfs het verpakkingsmateriaal. Perfect!

ddlive 09-02-2014
Geschreven voor: Bosch KAN58A55 zwart

Wij hadden dit model gekozen voor zijn looks, en wat een plaatje is het!
De lade's zijn stevig op rails, en de bediening is helder en eenvoudig.

HELAAS is het een product met een bijgeluid, een pijnlijke hoge pieptoon die voor mensen onder de 30 permanent aanwezig is. Wij hadden de KAN58 omgeruild opdat we dachten een maandag-morgen machine hadden gekregen, maar helaas blijkt ook het nieuwe exemplaar pijnlijk aanwezig. daarom een 1* voor het geluid, de koelkast gaat dan ook terug naar Bosch.

thomasslagter 30-05-2013
Geschreven voor: Bosch KAN58A55 zwart

Ik ben zeer tevreden met deze koelkast, het paneel bij de dispenser is makkelijk te bedienen.
Ik vind de koelkast ook heel mooi, op de foto lijkt het alsof het een matte look heeft, maar de koelkast is toch wel degelijk glossy. Hier moet je dus wel rekening mee houden.
Wanneer de koelkast aan het koelen is geeft het wel enig geluidsniveau af, echter dit is op een constant niveau en valt naar mijn mening niet op! Wanneer de ijsblokjes klaar zijn hoor je ze vallen, maar dat is juist leuk!

De koelkast had bij levering wel schade aan een van de plastic bakken, dit wordt direct opgepakt door Bosch door een monteur langs te sturen!