AEG S33400CSS0 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG S33400CSS0 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Martijn0318 03-04-2014
Geschreven voor: AEG S33400CSS0 zilver

heb deze koelkast nu meer dan ander half jaar en moet zeggen hij bevalt super.

Wat ideaal is dat je de flessenrek schuin naar achter kan zetten zodat je nooit bang hoeft te zijn dat de fles lekt.
ook het design vind ik zeer mooi in het rvs en vette vinger proof!

over het geluid heb ik niks te klagen de koelkast staat dan ook in de keuken en vind niet dat die veel of weinig geluid maakt gewoon ''normaal''

Bobbn 10-01-2012
Geschreven voor: AEG S33400CSS0 zilver

De AEG koelt goed en vriest als de beste. De vormgeving is prima. Alleen het geluidsniveau is een enorme tegenvaller. We hebben deze koelkast uitgezocht vanwege het lage geluidsniveau, zoals dit werd aangegeven in de fabrieksspecificaties. Na een week begon de koelkast sis- en kreungeluiden te maken. Er zijn momenten dat deze geluiden op een irritant hoog niveau te horen zijn. Hierover contact opgenomen met AEG. Hun reactie: de milieuvriendelijke gassen in deze koelkast veroorzaken deze bijgeluiden. Als ik dit eerder had geweten dan had ik deze koelkast niet gekocht.