Samsung RL29THCSW wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RL29THCSW wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Mighvel 06-11-2012
Geschreven voor: Samsung RL29THCSW wit

Vanwege de eerdere recensie over het lawaai wat hij zou maken heb ik erg lang gewacht met de aanschaf van deze koelkast. Totdat ik hem in de winkel zag staan. Ik heb de verkoper gevraagd de stekker in te pluggen en toen hoorde ik....NIETS!
Blijkt hij dus helemal geen lawaai te maken. IK BLIJ. Meteen deze gekocht via itsonline, gratis thuisbezorgd, gratis 3 jr garantie voor maar € 277,- inclusief verwijderingsbijdrage!
Ik ben echt blij met de koelvriescombinatie! Mooi vormgeving, mooie led-verlichting binnenin.

Quetzal 19-07-2012
Geschreven voor: Samsung RL29THCSW wit

Sinds begin juni in het bezit van deze koelkast. Mooie vormgeving en goede indeling. Mooi verlicht binnen. Koelt en vriest goed. Nadeel is dat de bakken die aan de binnenkant van de deur bevestigd zijn enigszins overhellen over de lades aan de binnenkant van de koelkast boven de groentebak en daardoor kan deze ruimte niet geheel gebruikt kan worden. Groot nadeel is dat deze koel/vries een vreemd kreunend geluid maakt in allerlei toonaarden van hoog tot laag bij het koelen zodra de motor aanslaat. Hiervoor hebben wij met Samsung contact opgenomen en dit euvel hoort bij dit type. Staat de koel/vries in een open keuken bij de woonkamer is dit een storend geluid!. Wat dat betreft hebben we spijt van deze aankoop.

Margarino 27-11-2011
Geschreven voor: Samsung RL29THCSW wit

In deze hoogte tot net geen 170 cm en totale capaciteit, de beste prijs (via Veiligkopen.nu totale prijs van 316.- € inclusief gratis bezorgen en de 17 € vewijderingsbijdrage) voor een modern design, techniek én energiezuinige dubbeldeurs in vergelijking met andere opties, merken en andere (online)winkels.

Margarino 03-12-2011

Ik wil nog even waarschuwen dat de tegenwoordige koelkastdeuren dikker zijn door de betere isolatie, en afhankelijk van het model dus een paar centimeters extra in de breedte nodig hebben opdat de deur volledig open kan (top minimaal 90 graden) en je dus ook de laden eruit kunt halen.

Let op: deze heeft minimaal 2,5 centimers aan extra breedte nodig anders heb je problemen met de deur!