Bosch KSR34V42 titanium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bosch KSR34V42 titanium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

ALE032 22-04-2011
Geschreven voor: Bosch KSR34V42 titanium

Prima koelkast, mooi ook. We hebben 'm gekocht vanwege het formaat. Er is niet veel keus in grote koelkasten zonder vriesgedeelte.
Alternatief is de Liebherr met vochtige en 0-gradenzones, maar in de Bosch blijven groenten verpakt of onverpakt voor ons ook voldoende lang goed. Ik vond 't het prijsverschil niet waard.

Over duurzaamheid kan ik nog niet zoveel zeggen. Alles lijkt degelijk. Op het werk hebben we dezelfde. Die staat er nu 7 maanden, ook naar volle tevredenheid.

Koelt goed, handige indeling. Doordat 2 laden onderin over de hele breedte van de koelkast lopen, kun je hierin alleen geen bierflesjes opslaan.

Mooie koelkast ook. Wij hebben 'm behandeld met een rvs-seal doekje dat we bij de afzuigkap kregen.

Eén minpunt, en dat is het geluid. Hij staat regelmatig te kreunen (niet het gewone brommen, maar echt piepen en kreunen). Bosch verklaarde desgevraagd dat het bij de koelkast hoort. Ik heb het op het werk nog niet gehoord, maar daar zit ik niet de hele tijd naast en is het ook rumoeriger. Als je een open keuken hebt, kun je dit in je overweging meenemen.

Al met al prima value for money.