Bosch KGV33NW20 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGV33NW20 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

beusje-2 06-07-2013
Geschreven voor: Bosch KGV33NW20 wit

Mooie koelkast, koelt en vriest naar wens. Koelgedeelte netjes maar jammer dat je er geen literpak melk, of zo in kwijt kunt.Ook niet als je de plateus aanpast. Of je moet er eentje uithalen, maar dat scheelt weer veel in plaats.
Vriesgedeelte is erg klein, 94 liter.De middelste 'Big Box' is groot maar je moet veel stapelen. De onderste la, de kleinste, trek je er helemaal uit als je niet oplet. Dat is heel onhandig, daar had toch makkelijk een 'stopper' ingemaakt kunnen worden.
Al met al heb ik toch spijt dat ik niet beter op de vriesruimte heb gelet. Dus advies: ga goed vergelijken en kíjken in een winkel voordat je bestelt!

beusje-2 09-08-2013

Aanvulling op review van Bosch koelkast.
Nu ik hem een tijdje in gebruik heb snap ik niet goed het gemak van de Big Box, zoals ik eerder ook schreef. 2 Evengrote, grote, laden was veel praktischer geweest, had je een duidelijker overzicht van wat je in de vriezer had liggen.
Voor mensen die niet veel flessen in de deur hebben staan zou het toch wel fijn zijn geweest als er nog een bak in de deur had gezeten. En wat meer steunen, zodat je de hoogte kunt verstellen zou ook veel handiger zijn geweest!
Misschien toch een bak, extra bijleveren??

Sreten Dzebo 26-01-2013
Geschreven voor: Bosch KGV33NW20 wit

Ik gebruik deze koelkast enkele maanden, en nog steeds ben ik echt tevreden met deze aankoop. Die is ruim, zuinig, mooi, en een iets minder goede eigenschap is geluid. S'nachts, als alles rustig is, dan maakt die soms iets hardere geluiden. Dat duurt niet lang, en dan is weer stil.

Sreten Dzebo 27-09-2012
Geschreven voor: Bosch KGV33NW20 wit

Ik heb deze koelvries kast 3 dagen, maar ik ben al zeker dat ik heb geen miskoop gedaan. Het is een goede KK, werk prima, gebruikt nog iets minder energie dan wat staat in omschrijving (ik heb dat gemeten), ruim, goede verlichting, bijna muis stil, ik heb geen enige min punt bij te voegen. Een aanrader.

RZ1979 04-01-2012
Geschreven voor: Bosch KGV33NW20 wit

Sinds 2 weken deze koelvries combi in bezit. Na 10 uur mocht de stekker in het stopcontact waarbij deze erg snel koud was. Ik heb hem aangeschaft als extra fris en bier koelkast en daarbij zijn een paar extra vrieslades ook nooit verkeerd.
De vriezer heeft als middelste lade een big box wat met recht zo genoemd mag worden. Hier kun je erg veel in kwijt.
Koeler is ruim en op stand 4 goed koud. Hij is erg stil en voor de prijs heb je er een goede koelvries combi bij.