Whirlpool WSC 5534 A+ X

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Whirlpool WSC 5534 A+ X op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

VMartinez10 22-09-2013
Geschreven voor: Whirlpool WSC 5534 A+ X

Ben zeer ontevreden over deze koelkast. Heb het momenteel 1,5 jaar en in die tijd is hij 5 maal gerepareerd. Eerst maakte die een heel hard geluid. Toen de monteur kwam maakte de koelkast toevallig niet het geluid en toen werd op de reparatiebon gezet dat het geluid dat wij hoorden ''normaal'' was. Hele slechte service vanuit Whirlpool en ze deden/doen moeilijk m.b.t. reparaties.

Het koelgedeelte is 2x kapot gegaan waardoor ik alles in de koelkast kon weggooien en de monteur kon beide keren pas na 1,5 week komen, waarna de koelmotor 2 x is vervangen. Dus 1,5 week geen koelkast. Daarna heeft het condensreservoir gelekt, waardoor we waterschade hebben gehad. Ik heb nu al 5x vrij genomen van me werk om een monteur te ontvangen. Na meerdere verzoeken geen nieuwe koelkast of geld terug gekregen, terwijl we nu al 1 jaar bezig zijn met dit getouwtrek. Ik koop nooit meer iets van Whirlpool en adviseer dan ook aan iedereen deze koelkast NIET kopen.