LG GS3159PVAV

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GS3159PVAV op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

ROBERT OLGERS 07-09-2013
Geschreven voor: LG GS3159PVAV

Ook wij waren op zoek naar een stille amerkaanse koeler.

Geslaagd voor 928 euro incl bezorgen bij veiligkopen.nu.

Wel jammer om te zien dat hij nu voor honderd euro minder te verkrijgen is...Maar ja, dat gebeurt mij weer...

Mooie koeler, ben ik blij mee.

Voordelen:

Mooi - stil - zuinig en luxe.

Nadelen:

Deuren lijnen niet mooi uit (ookal staat hij zuiver waterpas gesteld).
Ijscrusher spuugt het ijs er erg hard uit, dit als resultaat dat er altijd wel enkele stukjes op de vloer vallen...

Big Mammoth 28-06-2013
Geschreven voor: LG GS3159PVAV

Wij waren op zoek naar een amerikaanse koelkast die zuinig is, geen lawaai maakt en ook niet te duur in aanschaf was.Na het lezen van een aantal positieve reviews bij deze uitgekomen.Een mooie koelkast met een water en ijsdispender waarbij je op de display verschillende opties kan afstellen, selecteren, lezen. Je kunt op de display aflezen wat de koel en vries temperatuur is en daarop ook direkt wijzigingen instellen.Met een druk op de knop kun je water, ijsblokken of gemalen ijs selecteren.Het gemalen ijs mag inderdaad wel wat kleiner, maar is zeker niet slecht. Tevens zit er in de rechterdeur nog een luik waarachter je flessen of andere spullen kunt bereiken.Deze koelkast is zeer stil.Als de koelkast op temperatuur is hoor je hem zelfs niet eens.Ik heb een huiskamer en open keuken dus dat is zeer belangrijk voor ons.Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen,maar denkt dat het zeker wel degelijk is, aangezien er een LG lineare motor inzit met een garantie van 10 jaar.Ik ben zeker tevreden! Dit apparaat heb ik bij Veiligkopen.nu gekocht en kan deze winkel van harte aanraden!

Adrenalen 06-06-2013
Geschreven voor: LG GS3159PVAV

Was op zoek naar een Amerikaanse ijskast, en na een tijdje op deze uitgekomen op onlinestore veiligkopen.nu
De ijskast van deze 2in1 is zeker even groot als een gewone stand alone ijskast qua plaats, dus zeker niets op aan te merken. De diepvries is voor mij net goed, we zijn met 2 thuis en als je een beetje uitkijkt met wat voor soort bakjes je in de vriezer steekt zodat je wat kan stapelen dan heb je zeker ook plaats genoeg. de water dispenser is genieten, net als de ijsblokjes... enkel de crushed ice had wat meer gecrushed mogen zijn van mij maarja dat is mijn mening :-) In het begin maakt de ijskast wel wat te veel lawaai naar mijn goesting, maar nu ze wat is ingelopen is ze zeer stil. de temperatuur van de ijskast kan je instellen van 6 tot 0 graden door middel van druktoetsen onder de display, voor de vriezer hetzelfde van -16 tot -23
Het enige nadeel voor mij is dat aan de bovenkant van de ijskast een soort klep zit met elektrische bedrading onder... de ijskast staat bij mij thuis een aantal treden lager zodat ik altijd op de bovenkant van de ijskast zie, en die vind ik dus niet zo mooiafgewerkt. Maar voor de prijs was deze ijskast het zeker waard!