Krups Proedition Therm INOX FMF2 zwart, chroom

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Proedition Therm INOX FMF2 zwart, chroom op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

rob.58 09-09-2011

Mooi apparaat dat snel goede koffie zet.
Qua duurzaamheid en materiaalgebruik echter een drama.

Wateropening is krap, er komen constant luchtbelletjes in de waterpeil meter en de binnenoppervlakte van de kan is niet glad waardoor die meteen vanaf het begin al zwart aankoekt en na verloop van tijd vieze zwarte stukjes loslaat (die vervolgens dus in je koffie komen)...

Theo v.d.P 12-11-2010

Na 10 maanden is het apparaat al "gestorven " en kan niet meer gerepareerd worden.
Het apparaat hield er ook van het ene moment op het andere moment mee op .Verder is het apparaat niet gebruiksvriendelijk en vooral het inschenken van het waterreservoir was behoorlijk lastig
Kregen dus een brief van BCC maar verkopen niet veel fatsoenlijke koffiezetters en geven geen geld terug De service is dus in een wordt zeer slecht !!

Erick12345678 07-10-2008

Aangeschaft in november 2005 en nu al kompleet verrot, lampje gaat aan maar verder gebeurt er niks, van de 1 op de andere dag dus geen koffie meer.

Dat vind ik toch best snel voor een 1 persoonshuishoudentje met 2 kopjes per dag

Ik heb dit toestel inderdaad genomen vanwege zijn uiterlijk het was ook 1 van de duurste die er toen stond.

Smaak vond ik prima.

Gebruikers gemak:

Vaak morsen door de belachelijke schenktuit.
Kijkglaasje nooit gebruikt, och wat vreselijk slecht slecht slecht was dat.

Duurzaamheid:

Verrot dus,
Verder na een week of wat kreeg ik al diepe groeven op de bodem door het in en uitgaan van de kan. De druppelstop duwde hem naar beneden dus dat kon je niet voorkomen hem zonder te schuiven er in te plaatsen.

Miss 10eke 27-06-2008

Nog nooit zo'n slecht koffiezetapparaat gehad.
De koffie is de ene keer warm en de andere keer lauw.
De koffie is gewoon vies, al verschillende merken geprobeerd.
Ook last van luchtbellen maar dan het water er naar rechts toe uitgieten richting de pot en het reservoir dan gaan ze weg.
Vorige week ging ook nog het deksel kapot en kon er geen koffie meer uitkomen of ik moest het deksel er af halen.
Dus nu toch maar een andere gekocht (geen Krups) van maar €50,- en eindelijk weer warme en lekkere koffie.
We vinden het de moeite niet om het terug te brengen omdat het nog in de garantietijd is.
De pot is ook heel groot maar er gaat maar weinig koffie in.

Nicky4 13-01-2008

Zeer teleurgesteld met dit mooi maar dure apparaat. Na twee weken zijn er waterbelletjes in het peilglas gekomen waardoor je niet ziet hoeveel water je in het resevoir giet. Dus je weet niet hoe sterk je koffie wordt.
Het vullen van het water resevoir lukt bijna niet zonder knoeien omdat het zo smal is. De wit geverfde symbolen om de thermoskan beginnen na twee weken al weg te slijten.
Om het apparaat aan te zetten moet je het met je andere hand tegenhouden omdat het anders van zijn plaats schuift. Kortom mooi om te zien, maar waardeloos in zijn functies.

evaluator 15-11-2007

Geweldig design. Als koffiezetter dik onder de maat. Op het deksel blijft koffie staan, gevolg morspartij. De kan begint losse zwarte schilfers te produceren. Diverse malen schoongemaakt.
Vraag, weet iemand of je een losse kan kunt bestellen.

duister 02-06-2007

Het is een waardeloos aparaat. We gebruiken ook een kan oim te vullen en er zitten luchtbellen in het peilglas.Ben van plan een nieuwe te kopen

Hans Boender 22-01-2007

In december vanwege het defect raken van onze Siemens koffiezetter, deze gekocht. Helaas een vergissing! Het apparaat geeft welliswaar koffie met een goede smaak na het expirimenteren met de juiste hoeveelheid (een maatschep wordt immers er niet bij geleverd) maar voldoet niet aan de verwachtingen. Het vullen van het waterreservoir gaat moeizaam. Het peilglas zit aan de verkeerde zijde en is te klein. Ook raken er nog al eens luchtbellen in opgeloten waardoor het peil al helemaal niet meer klopt. Vullen met de bijbehorende kan is al helemaal niet mogelijk vanwege de grote tuit en het kleine reservoir. Hiervoor gebruiken we nu een maatbeker. De kan is verder slecht te reinigen vanwege de nauwe opening en brede kan. Verder kan je de aan knop alleen indrukken als je het apparaat vasthoudt omdat je het anders van z'n plek duwt! Ook de body is erg dun en zwak waardoor dit vasthouden nog al eens tot omkiepen leidt. Kortom de volgende koffiezetter komt alweer in zicht!

Karel130 17-03-2006

Apparaat in november 2005 gekocht. Al direct viel ons op dat uit de thermoskan
een vieze chemische lucht komt. Met diverse schoonmaakmiddelen geprobeerd de
kan reukvrij te krijgen. Dit is niet gelukt. Als de koffie langer dan 15
minuten in de kan staat, krijgt de koffie een bijsmaak, zoals de kan ruikt.
Bovendien begon zich koffie te verzamelen tussen de beide wanden van de kan.
Druppels hiervan kwamen bij het inschenken via de naden in de verse koffie
terecht. Dit maakt de boel nog smeriger. Apparaat teruggebracht naar de winkel.
Er werd contact opgenomen met Krups, die een nieuwe kan stuurde. Bij het openen
van de deksel kwam dezelfde geur ons tegemoet. Wederom geen kan om je koffie in
te bewaren. Er is dan ook heel veel koffie in de gootsteen verdwenen.......
Complete apparaat gaat nu terug naar Krups. We wachten op hun reactie.

anoniemer 01-04-2005

Sinds drie weken in bezit en naar alle tevredenheid!Koffie blijft +- 4 uur warm
en de machine slaat na 20 minuten uit.Dit is erg handig want je hoeft er dus
niet bij te blijven als je koffie zet.Afwerking is ook erg goed.Aanrader!