Tefal CI430 zwart, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal CI430 zwart, rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

joske uit breda 28-02-2015
Geschreven voor: Tefal CI430 zwart, rvs

Dit apparaat aangeschaft omdat ik hiervoor een Russel Hobs had welke er prachtig uit zag maar een ontzettend smalle opening heeft om er zonder te knoeien water in te doen.Dat is bij dit apparaat geen probleem.
Wat betreft duurzaamheid kan ik na een maand nog niks over zeggen. afwachten maar. Ik heb geen klachten wat betreft de warmte van de koffie. Deze is voor mij precies goed. Wel ondervind ik voortdurend problemen met het inschenken van de koffie. Het deksel moet inderdaad open gedraaid worden om koffie te schenken. Dat vind ik geen probleem maar dan wil ik wel kunnen schenken zonder te knoeien en dat is soms een ramp. Wat dat betreft moeten ze op de afdeling ontwerp nog veel bij leren en eens zelf ook reviews lezen

joske uit breda 18-06-2015

Na enige maanden dit apparaat te gebruiken blijf ik bij mijn eerder geplaatst bericht. Niets meer en niets minder. Dat inschenken blijft een probleem.

Morpho 30-01-2014
Geschreven voor: Tefal CI430 zwart, rvs

Heel erg veel spijt van deze aankoop,koffie blijft absoluut niet warm in de thermoskan, na een half uur al lauw!
Ik zal dan ook nog naar Saturn gaan om dit te melden.

Edwin1608 22-12-2013
Geschreven voor: Tefal CI430 zwart, rvs

Koffieapparaaat oogt prima, naar mijn mening. Echter daarbij houdt het voor mij op, minpunten:
Kan lekt bij uitschenken, aansluiting tussen pot en filterhouder slecht dus lekkage, filterhouder sluit slecht, slecht afleesbaar waterniveau pas bij 3 koppen, maar het slechtste geen warme koffie! Hierdoor slechte koffiesmaak en verder blijft koffie niet lang warm in de kan. Onze vorige Siemens was stukken beter! Iig warme koffie. Dit apparaat raad ik niet aan...

Flip69 18-11-2013

Prima apparaat
Geen probleem met de deksel.
Vertrouw de degelijkheid
Heb meerdere producten en ben zeer tevreden.

maggy16 03-03-2013
Geschreven voor: Tefal CI430 zwart, rvs

De pot moet in de schenkstand geopend onder het filter gezet worden, anders komt de koffie niet in de pot maar op het aanrecht. Het schoefdeksel is erg zwaar te draaien tussen helemaal open, schenkstand en helemaal dicht. Dichtdraaien tot de met witte pijltjes aangegeven lock stand is onmogelijk. Al na een aantal dagen dit rot-deksel draaien hebben we kennelijk al zoveel kracht op het handvat gezet dat hiet flinke speling in komt. Uiteindelijk breekt het af na een paar weken. Omdat we geen reserve-koffiezetter hebben en geen behoefte hebben om er meteen nog een te kopen, proberen we dit ding bruikbaar te houden met diverse lijmpogingen. Hard plastic lijm, twee componenten plasticlijm, modelbouwlijm, ABS lijm, niets hecht en uiteindelijk breekt ook de onderkant.
Kijkshop wil 'm wel opsturen, dan zouden we na een week of drie te horen krijgen of het ding vervangen zou worden door hetzelfde type, of dat deze gerepareerd terug zou komen. Geld terug geven of omruilen voor een ander type wordt geweigerd, terwijl naar onze mening dit toch een ontwerpfout en een wanprestatie betreft. Er gaat een klachtenbrief naar Kijkshop. Inmiddels waren we wel genoodzaakt een ander apparaat te kopen...

Borg23 03-12-2012
Geschreven voor: Tefal CI430 zwart, rvs

Een eenvoudig bedienbaar apparaat die lekkere hete koffie zet. Ik vind de vormgeving prima, alleen de electriciteit snoer is een beetje kort. Voorheen een paar dagen een modern vormgegeven Krups gehad waarvan de klep maar niet open wilde gaan. Ik ben zeer blij met dit apparaat.

Rob1f 24-07-2012
Geschreven voor: Tefal CI430 zwart, rvs

Waardeloos ding, de dop is veel te groot, je moet hele grote handen hebben om hem open of dicht te doen, en slaat niet! automatisch uit, de koffie is ook snel koud in de thermoskan