Bodum 11001-913 crème

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bodum 11001-913 crème op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

Robensue 31-03-2012
Geschreven voor: Bodum 11001-913 crème

Ziet er mooi uit, maar gammel. De bovenklep past niet goed, zou moeten klemmen maar doet dat niet. Gevolg is dat hij bij ieder gebruik van het apparaat valt of scheef schuift. Verder begint hij na een paar keer gebruiken al te haperen; vlak na begin van het zetproces slaat de machine uit. Paar keer opnieuw proberen helpt niet, lijkt iets te maken te hebben met het contact van de kan op het apparaat, want als de kan wat voller is, slaat hij niet meer uit. Onbetrouwbaar dus. Ook het waterreservoir er uit halen en weer terug doen iedere keer is lastig,Want druppelt en lijkt niet goed te passen. Gaat niet lang mee vrees ik. De filter is lastig schoon te krijgen. Lijkt leuk om zonder papieren filters te werken, maar het is meer werk om het ding iedere keer leeg en schoon te krijgen (en kost meer water) dan een papieren filter verwisselen. Bij gebruik van snelfilterkoffie krijg je bovendien residu in je kopje, omdat het gruis door de filter gaat. De smaak is wel goed. De kan houdt niet lang warm, ook minpunt helaas. Hij schenkt wel goed zonder morsen. Conclusie: valt erg tegen voor het aanzienlijke aankoopbedrag! Wordt door ons in ieder geval teruggestuurd.