Severin Café Caprice KA 5700 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Severin Café Caprice KA 5700 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

JoViFilm 05-01-2012

Mooi apparaat. De koffie die er uit komt smaakt ook prima, en is lekker heet.Het apparaat is ook gemakkelijk te bedienen. Ook heel handig is dat de lengte van het elektiesche snoer is aan te passen.Goede prijs kwaliteit verhouding.

klant172 27-01-2009

Heb dit apparaat gehad, heerlijke koffie en lekker heet. Heb nu de Philips Cafe Gourmet die erg tegen valt. Helft van het koffiemaalsel wordt niet gebruikt, althans daar druppelt geen water doorheen. Moet je handmatig nog kokend water er over gooien. Ik zou mocht ik 't over doen,voor de Severin Cafe Capriz gaan.

otto1 05-12-2012

Dit is een rare review. klant172 spreekt over Philips ipv over de Severin. Hij vind de Severin goed maar geeft toch een laag cijfer..... Vreemd

Robert68 24-03-2007

Mooi apparaat, zet lekkere koffie. Vorige koffiezetter was een Philips Cafe Gourmet en die was nog iets beter. Ondanks het koken is de koffie niet zo heet als bij de Philips. Degelijkheid valt tegen, nu na 2 jaar is pijpje in het reservoir los gaan zitten. Detailist is gestopt, dus nu via importeur proberen iets te regelen.
Is wel autostop, echter de warmhoudplaat moet je wel zelf uitzetten (aparte knop) en dat ben ik wel eens vergeten. Gevolg: aangekoekte kan, die wel snel schoon te maken is. Maar blijft een minpunt!

kees3802 19-02-2007

Een heel mooi apparaat dat eerst het water laat koken en daarna in 1 keer het water door laat lopen. Hiermee krijg je bij benadering de ouderwetse koffie. Design is fantastisch, het is echter wel een hoog apparaat. Makkelijk schoon te maken en de dure versie heeft een thermoskan (deze heb ik gekocht) Ik kan dit apparaat aanbevelen. Koffie is warm en erg lekker (heeft vooral te maken met degene die de koffie zet)