De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Illy 22984 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

BC 17-08-2024

Geen Illy-kwaliteit

Geschreven voor: Illy 22984

Groot fan van Illy-koffie. Met een melkopschuimer van Illy smaakt de cappuccino nog lekkerder. Een witte gekocht en zoals men ook elders kan lezen, de witte lak laat los op verschillende plekken en nee, het mag niet in de vaatwasser. Gereclameerd bij Illy en bericht terug dat dat niet strookt met de kwaliteitseisen van Illy maar daarop geen garantie van toepassing is.
Let ook op, het apparaat moet je uitschakelen voordat het apparaat dat zelf doet, anders heb je dikke lobbige schuim die niet mengt met de koffie.
Doodzonde. Advies, kijk verder.

Pluspunten

• Helaas niks

Minpunten

• Duurzaamheid
  • Te lobbige melk

c************@g******** 21-04-2024

Mooi melkschuim maar apparaat niet duurzaam.

Geschreven voor: Illy 22984

Maakt heel mooi melkschuim, vooral van lang houdbare volle melk. Maakt soms veel lawaai, soms niet en de witte verflaag laat los van de onderkant na ongeveer 9 maanden. Beker kan in vaatwasser maar wordt wel lelijk. Mijn eerste illy was na 10 mmanden kapot, heb toen wel een nieuwe gekregen.