Philips Senseo HD7810/10 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips Senseo HD7810/10 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

corne001 26-01-2015
Geschreven voor: Philips Senseo HD7810/10 wit

Wederom een Senseo vroegtijdig overleden(vorige binnen 2 jaar)en dat omdat een magneetje in de vlotter verroest is!! Een probleem waar iedere Senseo gebruiker op den duur mee te maken krijgt. Is te maken zeggen ze. Ja, dat klopt, maar dan moet je wel vingers hebben met een omvang van 4 mm. Werkelijk droevig.

Ik heb nu Nespresso. Een tip van een collega. En wat gaat er een wereld open. Koffie zoals koffie bedoelt is. Een bakkie mag dan aardig wat meer kosten maar we hebben het hier dan ook over koffie en niet over een mislukte koffiebonen aftreksel.

burgkop 27-01-2015

Tja, wat zal ik hier op zeggen???
Ben het er niet mee eens, maar als je de veel duurdere koffie lekkerder vind, is het natuurlijk wel te begrijpen.
Ben zelf best tevreden over de Senseo, ondanks dat de magneet af en toe blijft hangen.
Vanaf de eerste, kort nadat hij op de markt kwam gelijk een grotere waterbak gekocht.
Deze gebruiken wij nog steeds, ook bij de 2e Senseo.
Jaar in jaar uit en gemiddeld voor 6 koppen per dag.
Magneet blijft vaak hangen, maar een zacht tikje met een kopje ertegen lost dat op.
Hadden ze wat anders op moeten bedenken, dat wel, is toch een lastig patentje.
Voor de rest tevreden over het systeem en als ie stuk gaat ( de laatste is uit 2010, onze 2e) koop ik er weer een.
Al zag ik wel dat er tegenwoordig nog meer plastiek aan zit, als dat maar goed gaat.
Wij zijn er overigens wel zuinig op en moeders maakt hem elke dag schoon.
De Letters bóven de aan uit knop waren er met een dag al af, aan de onderkant van de knoppen zijn nu onleesbaar, dus na een aantal jaren.