Cloer 5749

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Cloer 5749 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

marike 73 13-02-2012
Geschreven voor: Cloer 5749

Rot apparaat. Smaak niet goed, moet veel koffie gebruiken eer er een beetje smaak aan zit. Kofie in kan bij 6 kopjes of minder meteen koud. Deksel snel verstopt met als gevolg overlopende kan, aanrecht blank en kortsluiting. Ondanks waterfilter toch loopt het waetr niet meer door, ook ontkalkingsmiddelen helpen daar niet meer aan. NOOIT MEER!
Enige pluspunt is het uiterlijk.

joost001 21-03-2010
Geschreven voor: Cloer 5749

Een waardeloos apparaat, ik kan helaas net anders zeggen. De koffie komt, als het water tenmiste doorloopt uit het filter. Maar condens komt echt overal uit. Ik ga nu mijn tweede apparaat terugbrengen en mijn geld maar terugvragen. Ik ben het behoorlijk beu met dit model.

Als er koffie komt, dan is die wel lekker maar behoorlijk lauw. Drink je koffie dus snel op!
De timer laat zich gemakkelijk programmeren en ook de bediening is eenvoudig. Wij zijn overigens al snel gestopt met het reservoir in en uit het apparaat te nemen....

Ik hoop dat Cloer iets beters verzint, want er zit 2 jaar garantie op..... om de twee maanden een nieuwe is niet grappig meer.....

bobob 07-07-2008
Geschreven voor: Cloer 5749

Mooi design, maar de kan is waardeloos. Lekt aan alle kanten en koffie blijft niet lang warm. Zet wel lekkere koffie.
We hadden hiervoor een philips, maar de thermoskan was kapot en een nieuwe kan was duurder dan een nieuw apparaat. Achteraf toch spijt dat we geen nieuwe kan hebben gekocht i.p.v. dit apparaat.

Jon 12-06-2008

Is een miskoop geweest.!
Wat een krampen app.
Plastic handvat kan valt uit elkaar.
Koffie blijft absoluut niet warm in kan , moet het in een thermoskan doen om het warm te houden.
In originele kan blijft het hooguit half uur warm.
Lekt aan alle kanten, filter houder blijft water onderin staan, moet je iedere keer droog maken.
Water reservoir kan je niet vol doen ,anders loopt thermoskan over.
Design is mooi ,maar dat is ook echt alles.!!