Bosch TKA 6664

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TKA 6664 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

HeVe 26-07-2009
Geschreven voor: Bosch TKA 6664

Het apparaat ziet er mooi uit,je kunt het reservoir afnemen om er water in te doen: het leek ons een goede vervanger van ons oude apparaat dat stuk was gegaan (ook met thermoskan) Dat viel erg tegen. De koffie was lauw, ondanks extra maatregelen: kan eerst 10 minuten met heet water gevuld laten staan, kopjes voorverwarmen in de magnetron. Ook het inschenken gaat beroerd met deze kan. Bijna altijd mors je of druppelt de kan na. echt zonde van ons geld, want we geven het op: we gaan op zoek naar een ander

coco24 29-11-2008
Geschreven voor: Bosch TKA 6664

We hebben dit koffie apparaat mede gekocht vanwege het mooie design en goede ervaringen met Bosch app. Maar deze valt erg tegen. De koffie is erg lauw en tijdens het schenken lekt het erg.
ZO te lezen hebben meer emsnen hier lst van. HAd ik me maar beter voorbereid en de reviews gelezen dan had ik deze niet gekocht.

lefty 09-12-2007
Geschreven voor: Bosch TKA 6664

Het is een mooi apparaat, daarom hebben wij hem gekozen. Ik had het idee dat er geen slechte apparaten gemaakt werden. dat valt dus tegen, koffie is warm maar niet heet, hierdoor is de smaak onvoldoende en is het zetten en opdrinken. Half uurtje laten staan is geen optie. Is er al iemand gaan klagen bij Bosch??

koffieleutje2 01-11-2007
Geschreven voor: Bosch TKA 6664

Koffieapperaat valt tegen o.m. dat de koffie snel
afkoeld in de (rvs) thermoskan. Het tweede kopje koffie na een half uur is lauw. Hiervoor had ik een
krups, daarin bleef de koffie uren..... warm.
Ook dat het apperaat pas na 10 min. aut. afslaat.
Op de doos werd vermeld dat het na het doorlopen van de koffie zou gebeuren.
Bij Philips apperaten werd dit we vermeld (na 10 min)
Verder heeft het koffieapperaat wel een mooie vormgeving, maar liever warme koffie.
Het is wel makelijk ingebruik.

Dutchie1 06-12-2006

soort gebruiker = 1 persoon, 10 mokken koffie p/d

Mooi vormgegeven, op detail gelet, apparaat.
Zeer handig vind ik de uitneembare binnenfilter-bakje, waardoor je nooit met
een gebruikt filterzakje loopt te 'rommelen'.
Afneembaar waterfilter is ook zeer handig, alleen als nadeel (voor mij o.a.)
kan gezien worden dat de handgreep gemaakt is voor rechtshandig gebruik.
Koffiesmaak is normaal (wat ik gewend was) en temperatuur van de (RVS)
thermoskan is voldoende/goed.
(Hiervoor had ik een Braun, die wat langer warm bleef)
al met al ben ik een tevreden gebruiker.