Melitta Aroma Excellent steel rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Melitta Aroma Excellent steel rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

1969Guido 31-03-2012

Aanvankelijk leek dit een erg mooi en duurzaam apparaat. Je denkt bij Melitta aan een goed merk en daar was de prijs ook naar. Ik heb dit apparaat nu nog net geen 2 jaar en hij begint kuren te vertonen. Wanneer het apparaat aangezet wordt gebeurt er niets! Stekker eruit, tijdje wachten, het helpt allemaal niets. 1x ging het apparaat weer spontaan aan, maar nu is het weer gebeurt en dan begint je ochtend toch al direct verkeerd. Ik zou dit apparaat afraden: Melitta, de degelijke uitstraling en de hoge prijs zeggen niets over de kwaliteit. Hoe moeilijk is het om een filter koffiezetapparaat te maken? Deze techniek zou toch uitontwikkeld moeten zijn?

gvlsblm 10-03-2008

Uitstekend koffiezetapparaat met een degelijk kunststof filterhouder die normaal is neer te zetten bij het vullen met gemalen koffie. Hele apparaat voelt degelijk aan en werkt naar behoren. Produceert goed hete koffie met prima smaak en geen lauw bakkie zoals andere apparaten. Ook de glazen kan is perfect ontworpen en schenkt langzaam of snel zonder te knoeien. De vorm van de schenktuit is goed gekozen, net als de handgreep. Hij is niet de goedkoopste in zijn soort, maar dat mag voor deze degelijkheid. Echt een aanrader onder de koffiezetapparaten. Groet, Geert.

joop k 15-08-2007

lang zocht ik naar een solide ouderwets elektrisch koffiezetapparaat.
alle apparaten die ik vond hadden dat waterhoofd-uiterlijk met zo'n gedeeltelijk functionerende, maar meestal weigerende druppelvanger met lekeffect en dat ingebouwde filter dat je eerst moest slopen om het af te kunnen wassen.
alleen douwe egberts had nog een ouderwets degelijk apparaat.
en.....eureka, daar zag ik melitta met de aroma excellent. roestvrij staal, een los filter water 95 graden, warmhoudplaatje ruim 85 graden, kortom ik heb het gevonden en ben tevreden en gelukkig.