Philips Senseo HD7830/80 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Senseo HD7830/80 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

alice70 28-10-2011

dit is mijn 3e senseo. de eerste 2 gingen binnen 3 jaar lekken. Dus nu een vierkante binnen 3 maanden valt het apparaat steeds uit. Ik moet dus steeds het apparaat op laten warmen, dan op de aanknop drukken, valt hij weer uit, weer opwarmen op de startknop drukken. Dit moet ik 8x herhalen voor een vol kopje. Gespaard via zegels van een supermarkt, dus geen bon, geen garantie. Voor ons geen senseo meer heb het er helemaal mee gehad. Nu op zoek naar een heel goed, gewoon koffiezetapparaat. Zo te zien ben ik niet de enige hier die dit probleem heeft

FransL de Wit 08-10-2011

Dit is nu al onze 5e Senseo, ze geven allemaal na een bepaalde tijd, ellende. Lekkage, verstopt enz. Ondanks regelmatig ontkalken e.d. Nu geeft deze aan dat hij aan het opwarmen is maar hij doe dus helemaal niets. Heb ook geprobeerd om de bijde buitenste knoppen in te drukken om hem door te laten spoelen. Dat doe die dus gewoon. Maar warm worden ho maar.

senseo alu 08-02-2011

heb deze senseo ook en ja hierbij blijft af en toe ook het lampje van de 2 bakjes uit, echter als je het reservoir dn schoonmaakt met soda werkt het weer omdat het ijzertje dan weer zakt in het reservoir, dit ijzertje zorgt ervoor dat een magneerschakelaartje wordt geactiveerd binnen in de senseo en zo herkent hoeveel water er nog in het reservoir zit, dus nee het is geen weggoii spul maar gewoon kwestie van onderhouden zoals alles met water en dan gaat ht prima heb hem nu 3 jaar en er worden ongeveer 100 bakkies per week mee gezet.

Denfic 19-01-2014

Hoi ik heb een vraagje betreft het water-reservoir is er een grotere voor of jij weet ? Deze is al best behoorlijk hoor ik heb dezelfde in het blauw en werkt nog prima .. en idd ff dat magneetje schoonmaken dan issie weer goed !
Maar bij mij zitten er dus 2 magneetjes en ik had al de universele XL bak aangeschaft maar deze heeft maar 1 magneet en blijft dan maar 1 bakje oplichten .. dus weet jij of er iets voor dit type is ?

Gerwin32 19-01-2010

Fijn apparaat. 1 1/2 jaar in bezit. Nog geen enkele klacht.

Music4ever 23-12-2008

Heerlijk apparaat als je even zin hebt in een bakkie. Ontzettend handig ook deze Senseo met het LCD-scherm zodat je kan zien wanneer je het water moet bijvullen, of het water warm genoeg is, en hoe sterk/slap je de koffie wilt hebben, ontzettend handig! Enig minpuntje is dat wanneer je een volle kan hebt en je schenkt direct na het water koken een kopje in dat je koffie dan wel een stukje minder warm is dan wanneer je het 5 min. warm laat worden in het apparaat. Dit is wel een handige tip voor mensen die dit willen kopen. Daarom is het misschien handig om het waterreservoir half te vullen zodat je altijd warme koffie hebt zonder te wachten.
Conclusie: Top apparaat!

speer 18-11-2007

We hebben gisteren dit prachtige apparaat gekocht. Nooit eerder een senseo gehad, wel bij familie eens gedronken,maar dit apparaat kan werkelijk aan al je wensen voldoen. Of je nu van sterke of slappekoffie houdt het kan allemaal!!Lees eerst even goed de gebruiksaanwijzing, want je moet hem helemaal door laten lopen de 1e keer. Ook al denk je dat je wel weet hoe het moet, toch ff doen. Erg gebruiksvriendelijk, dekids kunnen koffie zetten, en als je niet uitkijkt drinken ze het zelf op, zoooooooooo lekker, vooral de cappuchino.

Renateza 04-09-2007

Echt een super apparaat! Wordt heel veel gebruikt en we genieten er echt van! Deze is slimmer dan het oudere model en mooier in design. De smaak is afhankelijk van het merk koffiepad. We hadden eerst het vorige model, maar na 2 jaar intensief gebruik hebben wij hem weggedaan, omdat wij hem niet meer schoon kregen! Maar hij deed het nog perfect!!!
Gewoon kopen!!