Inventum HK100W zwart, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum HK100W zwart, wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jochie68 16-04-2012
Geschreven voor: Inventum HK100W zwart, wit

ik had dit koffiezetapparaat gekocht en toen ik thuis kwam was hij stuk. Ik ben teruggegaan naar de winkel en kreeg een nieuwe mee. Nu een jaar later is hij kapot. Hij pomt het water niet meer omhoog. Ook vond ik de koffie niet zo lekker en was ook niet zo warm. Zeker een 2e kopje niet. Ik gebruikte altijd een thermoskan om de koffie warm te houden.

MartijnG12 25-11-2010
Geschreven voor: Inventum HK100W zwart, wit

Zeer goed apparaat. Zet ook lekkere en warme koffie.
Echter 1 probleem: je kunt bijna niet zien of het apparaat aan of uit staat. Het lampje is zo klein dat dit bijna niet te zien is. Bij ons heeft hij daarom regelmatig 's nachts aangestaan!

Marieke11 16-07-2008
Geschreven voor: Inventum HK100W zwart, wit

De koffie is heerlijk heet en smaakt erg goed. Wij zijn tevreden met onze aankoop. Nu zijn we nog aan het uitzoeken welke koffie het lekkerst is.

DJ van der Vorst 15-04-2008
Geschreven voor: Inventum HK100W zwart, wit

Wat een geweldig apparaat is dit ! We hadden hiervoor de Grand Café Bologna van Princess, maar die kan in smaak en snelheid hier niet tegen op, laat staan koffieverbruik !

Met Douwe Egberts moet je echt even opletten hoeveel schepjes je erin doet want voor je het weet is de koffie te sterk, dit komt omdat het water gelijkmatig over de hele oppervlakte van het filter verdeelt word.

De glazen kan en het doorzichtige reservior moet je zo nu en dan wel even schoonmaken, maar goed, bij een ondoorzichtig reservior en kan moet dat ook maar zie je de viezigheid niet...

Verder schakelt ie na 2 uur uit en da's maar goed ook, want als je koffie langer laat staan word de smaak toch echt minder, een thermoskan mis ik dus ook niet.

Degelijkheid kan ik nog weinig over zeggen, maar het feit dat de onderkant van keurig gepoedercoat metaal is zegt wel iets over de moeite die Inventum erin gestoken heeft.