Philips Pure Essentials Collection HD7692/30 wit, rvs, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Pure Essentials Collection HD7692/30 wit, rvs, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

laponiaatje 05-04-2011
ontzettend knullig in elkaar gezet apparaat, met ieneminie kleine rubber ringetjes die zomaar
weggegooid kunnen worden. apparaat kan snelheid water doorvoer vaak niet aan... met als gevolg een
koffie-bad op aanrecht. vandaag gaat het apparaat de kliko in, na amper een jaar gebruik maar voor jaren langlang chagrijn.

qwerty42 09-02-2011
We hebben het apparaat nu 2 maanden geleden gekregen: het zet goede koffie.
Er zit een knopje op om de koffie sterker of minder sterk te zetten, dit heeft echter vrij weinig effect op de smaak van de koffie.
Tijdens het koffiezetten maak het apparaat vrij veel 'pruttel' geluid.
Het waterreservoir is makkelijk te verwijderen en te plaatsen, en de vul streepjes zijn tijdens het vullen goed af te lezen.
De thermoskan houdt de koffie redelijk lang warm (maar een goede losse kan doet dit langer).
Grootste nadeel is dat voor het uitschenken van de de laatste 1 a 2 kopjes koffie de kan zo'n beetje op z'n kop moet worden gehouden. Dit is onhandig en geeft bovendien als probleem dat je vaak gedeeltelijk naast het kopje schenkt.

Vanwege dit laatste vindt ik dit product een afrader.

2610 25-11-2010
Mooi design dit apparaat het afneembare waterreservoir
is erg gemakkelijk geen geknoei meer met water dit heeft ook de doorslag gegeven tot aanschaf van dit type. koffie is snel klaar maar het uitschenken is een ramp de kan helemaal ondersteboven houden om te kunnen schenken ??? wanneer ik visite heb doe ik dit toch maar even in de keuken!! Heb wel contact gehad met philips er is een andere glazen kan die onder apparaat past maar die is wel voor eigen rekening want het aparaat voldoet aan de eisen??!

snuf30 14-06-2010
Ik was erg blij met het apparaat.
Ik vind de vormgeveing erg mooi, en het reservoir wat je kan afnemen leek mij heel handig.

Nou ik kom er op terug.
Na 3 maanden gebruik kwam het water er van onder uit lopen.
Bleek het rubbertje waar het losse reservoir opzit te lekken.
Ik was er uberhaupt niet blij mee want als ik koffie aan het schenken was drupte de thermoskan enorm.

Gelukkig gaf de mediamarkt ons een tegoedbond terug. Goede service.
Ik had hem na reparatie niet terug gewild!!!
Met de waterkoker ben ik nog wel erg blij van deze serie.

gerderoode 25-02-2010
Heb dit apparaat gekocht en na één keer gebruik teruggegeven. De koffie was goed, maar de thermoskan is niet te hanteren. Als hij bijna leeg is moet je
de kan bijna op zijn kop houden om er nog iets uit te krijgen. Lekvrij inschenken is haast niet mogelijk.

Het apparaat is veel te duur. Het ziet er mooi uit maar heeft geen goed ontwerp. Het koffieweegschaaltje is een overbodige gadget. Het aantal lepeltjes in verhouding tot de waterhoeveelheid is handiger en ook preciezer.
Wij hebben nu een Philips type HD7546/20 gekocht waarover wij erg enthousiast zijn en dat ook nog veel goedkoper.

Gebruiker2021 16-05-2009
+ handig afneembaar waterrervoir
+ je hoeft niet meer schepjes te tellen maar je leest het af (al lijkt dit niet echt nauwkeurig) je moet wel eerst water vullen daarná pas koffie inscheppen!
+ automatisch afslaan handig
+ koffie is erg snel klaar

- 1 groot minpunt vind ik de vorm van de thermoskan. Ziet er leuk uit, maar het uitschenken van de laatste druppels betekend letterlijk de kan op de kop houden.
- jammer dat ze nog niks uitgevonden hebben om een thermoskan voor te verwarmen, want nu moet je (zoals bij elke themoskan) hem voorverwarmen met heet water, indien je koffie nodig hebt die vele uren warm moet blijven in de kan

al met al, ben ik tevreden