Princess 242137 Classic Grand Café Bologna zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 242137 Classic Grand Café Bologna zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

zowie66 19-02-2014

Slecht apparaat, het doorlopen van de koffie duurt erg lang en de smaak is ronduit vies. Ook na verschillende schoonmaakbuurten krijg je de vieze lucht niet uit de kan. Ik heb een nieuwe gekocht met weer een glazen pot.

Mabel2 06-10-2013

Ik sta verbaasd van al die negatieve kritieken hier; ik gebruik hem al jaren en bezoek deze site omdat ik een 2e wil kopen. Nu is het wel zo dat hij een eigenaardigheidje heeft waardoor het vaak mis gaat als iemand anders bij ons er koffie mee wil zetten. Je moet het koffiefilter inzetten (bvk als de kan er nog niet onder staat) en naar rechts draaiend vastklikken. Het deksel kan dan normaal sluiten en als je de kan eronder schuift gaat de druppelvanger open, de doorstroom opening dus. Misschien heeft dat nogal wat mensen dwars gezeten (deksel sluit niet; overstromen enz.) Ik vind het juist prettig dat je door deze constructie ook de druppelvanger goed kunt schoonmaken, wat de smaak van de koffie ten goede komt, net als de inderdaad vrij lange doorlooptijd. Ook de RVS kan vind ik prima; ik houd sowieso niet van koffie die uren oud is.
Over al die mankementen kan ik natuurlijk niet oordelen; misschien is het apparaat inderdaad wel niet erg degelijk en heb ik wat dat betreft gewoon geluk gehad.

jacky 85 17-12-2011

Wat een waardeloos app. Deksel sluit niet goed af. Koffie smaakt heel vies naar bakeliet. En blijft niet lang warm. Heb hem weg gegooid.

w roumen 11-03-2011

Heb hem via synovate gekregen. wat een slecht apparaat. De deksel sluit niet goed af. en als ik er koffie van drink is die niet te drinken. echt smerig dus. Warm houden doet die dus ook niet. Die gaat dus de container in.

jan32 18-07-2009

Goedkoop apparaat, maar zeker geen miskoop. Koffie is erg warm en blijft warm. nu een week in bezit en erg tevreden! koffie smaakt goed. Moet wel wat meer koffie toevoegen dan de gebruiksaanwijzing aangeeft. voor elke grote kop doe ik 1 schepje koffie, net zoals mijn oude (philips). Niets mis mee en smaakt prima.

juul72 14-10-2008

een zeer slecht koffiezetapparaat: van het eerste apparaat was een stuk van de kunststof afgebroken (in de doos) de tweede houdt de koffie niet warm, geen smaak, loopt geregeld over en koffiedrats in de thermoskan.

Gijs_ned 06-08-2008

Slechte aankoop. Duurt irritant lang voordat koffie is doorgelopen ondanks diverse ontkalkingsbeurten. Koffie is daarna in isoleerkan alleen warm te houden door apparaat aan te houden.... Goed voorbeeld van goedkoop is duurkoop.

Sietske 31-03-2008

Ik heb de prinscess gekocht van mijn spaarkaarten van de Poiesz, en kan hem dus niet terug brengen, denk ik.
Ik heb hem 2 dagen in mijn bezit, en het resultaat, is echt slecht, koffie is gewoon lauw, dit kun je de klant toch niet verkopen, hier moet wat aangedaan worden, dit kunnen we toch niet pikken zeg.
Hoe kom ik in contact met princess, er staat geen e-mail adres in?eigelijk niks.

Hugo Bosch 02-03-2008

In één woord: waardeloos. Zowel in gebruiksgemak maar vooral qua smaak. Slechte slappe koffie ongeachte hoeveel koffie je gebruikt. De koffie is snel lauw. De dop is onhandig. Dit apparaat is een echte afrader.

W. v.d. Berg 18-02-2008

De koffie die uit dit apparaat komt is niet te pruimen. De isoleerkan is krakkemikkig. Ik vraag me af waarom de kan op een lauw-warmhoudplaat staat. Niet kopen!!! Ontwerpers van Princess: Schaam je.

vermeer2 19-01-2008

Miskoop. Koffie is niet warme te krijgen, geregeld koffieprut in een bak koffie, en druppelstop breekt snel af. Niet kopen!

Mariet2 09-01-2008

Totale miskoop!! Nog geen maand in gebruik!
Deksel sluit niet goed en is krom. Pijpje iedere keer los, blijft aan het deksel zitten. Maatverdeling klopt niet en de koffie blijft niet warm. Kan het apparaat gelukkig weer naar de winkel brengen en een tegoedbon krijgen, want hier heb ik geen enkel vertrouwen meer in.

willemke 05-01-2008

Al voor de 2e keer kan ik het app. terug sturen.
Wat een miskoop. Extra koffie nodig( heb nog steeds niet goeie koffie kunnen zettten)
Veel te snel koud. Vreselijk. Iedereen af te raden, of contact opnemen met princess.Doen ze d'r misschien wat aan. Ze reageren wel heel netjes en snel.
Niks mis mee, maar de koffiezetter......Hoop dat het derde apparaat in 3 maanden beter is, en anders weet ik niet wat ik d'r mee doe

aju 01-01-2008

Wij hebben nu ondertuussen een kwartaal dit koffiezetapparaat maar vanaf dag 1 zeggen we al dat we weer een ander willen.
In het begin gedaan zoals op de gebruiksaanwijzing stond: kan omspoelen met warm water. Dit werkte alleen niet. Wij gooien ondertussen zelfs heet water in het apparaat omdat je anders na 1 kop koffie meteen koude koffie krijgt. Na een week kwam ook het deksel van het vulgedeelte zelfs omhoog. is nu aan een kant ongeveer 2 cm hoger dan aan de andere kant.

bia 21-11-2007

inderdaad lastig te vullen en ook bij mij ventiel aan het deksle kapot en ook geen warme koffie

Sam-nl 20-10-2007

Het leek een leuk apparaat maar de koffie was heel snel lauw het water vullen lastig en na 3 maanden is het ventiel naar z'n grootje oftewel halve pot koffie en de rest over het aanrecht ben nu op zoek naar een andere.

kootje70 16-10-2007

Wat is dit een miskoop zeg!!! De koffie is ergf snel koud. Nouja koud...., te koud om te drinken in ieder geval. De maatverdeling lijkt ook niet te kloppen. Als ik 6 kopjes zet, kan ik maar 4 kopjes schenken.
Nu is hij stuk. Het pijpje zit vast aan de deksel en scharniert mee naar boven. Dat zat vast door de kalk, waardoor het pijpje gescheurd is. We gebruiken hem niet zo heel intensief, omdat we ook regelmatig een Senseo gebruiken.

Beehive 29-08-2007

Het eerste apparaat brande al gelijk door. Direct een nieuwe gekregen.
De schenkdop geeft maar een klein straaltje. Schiet niet echt op om een kopje te vullen. De koffie koelt in de kan zeer snel af. Een tweede kopje is al bijna niet meer te drinken.
Helaas door mij een verkeerde keus om dit apparaat te kopen. Ik ga toch maar weer het oude apparaat (Braun met glazen kan) van 7 jaar oud gebruiken.

Desiree18 30-07-2007

Loopt regelmatig over, dop is dus niet perfect.
En dat voor deze prijs.
Extra schep kofie nodig t.o.v. ons oude apparaat om de juiste sterkte te verkrijgen (die oude koste erg weinig en werkte 3jaar perfect).
Koffie in kan is op tafel snel koud. Dus slechte isolatie.

Fam Lorijnen 03-03-2007

Is een betrouwbaar en goed apparaat, verbeterd tov de Roma doordat de afsluitdop van de pot beter is gemaakt.
Energiebesparend in combinatie met timer die je insteld op 5 minuten.