Cloer 5729

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Cloer 5729 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

deth 02-10-2011
Geschreven voor: Cloer 5729

ontzettend mooi vormgegeven model!
zet goede koffie , alles goed uitneembaar om te reinigen.nadeel afneembaar waterreservoir niet makkelijk in de hand te houden bij vullen onder de kraan.verder ben ik erg enthousiast over het gebruik!
maar helaas had ik de waterkoker en koffiezetapparaat al binnen twee en een half jaar stuk.

PMKnoop 01-02-2009
Geschreven voor: Cloer 5729

Sinds half jaar in bezit maar vind de glazen kan bruin worden en slecht schoon te maken.de bruine kleur lijkt wel in het glas te trekken.

calimero 26-06-2008
Geschreven voor: Cloer 5729

Heb dit apparaat een paar dagen in huis, hier mijn eerste indrukken:
-hij is nog mooier dan op de foto, echt een prachtig stukje design, De frosted kan vind ik ook heel mooi
-gemakkelijk te bedienen, het boekje heb je niet echt nodig. Tijd instellen en klaar..Wel kleine knopjes..
-Het waterpeil is inderdaad moeilijk af te lezen, maar ik ben al jaren gewend water met een maatbeker in te gieten, dus voor mij geen bezwaar..Je kunt overigens wel gaan voor het model met rvs-kan (met verlichte waterreservoir), maar als je, zoals ik, niet zoveel koffie tegelijk zet (max 4 kopjes), kun je misschien beter voor het glazen-kan model kiezen..anders koelt de koffie teveel af, denk ik..
-hij maakt geen lawaai, heel beschaafd..
-ik heb geloof ik minder koffie nodig, dit komt misshien omdat de water-uitloop uit 12 gaatjes komt (als een douche-kop) en niet uit een centraal gat.
-de temperatuur van de koffie is prima, lekker heet..
-het display is klein, en de aan/uit en timer ledjes nog kleiner, dus even opletten.. Maar hij heeft auto-uitschakel (2 uur)

Samengevat: wat mij betreft gaan een mooie vormgeving en een goed apparaat hier prima samen.

Rooks 13-02-2008
Geschreven voor: Cloer 5729

Ik had zaterdag dit apparaat gekocht omdat ik hem prachtig vond, maar na het inschenken van de eerste beker vond ik de koffie niet heet. en ik drink ook nog zwarte koffie, dus als er melk en suiker ingaat is het nog kouder.
Vond het erg jammer, en heb hem snel teruggebracht en een severin 5700 meegenomen deze is prima.

Arjan2008 23-01-2008
Geschreven voor: Cloer 5729

In maart 2007 dit toestel gekocht, deed helaas in november niets meer. Klok werkte nog, uit/aan knop ook maar geen koffiezetten, en dat is toch redelijk essentieel ;-)

Tot gisteren m'n oude apparaat gebruikt maar vanmorgen toch maar even gebeld met Cloer in Zoetermeer. Ik kon direct vanmiddag langskomen waar ik ter plekke een nieuwe mee kreeg.

Prima service!

schuba 19-01-2008
Geschreven voor: Cloer 5729

Snel een prima kopje koffie? Dit is uw apparaat! Bovendien een sieraad in uw keuken. De duurzaamheid zit m.i. wel snor, bovendien zit er 2 jaar garantie op. Ter overweging: volgens mij heeft u voor een meerprijs van nog geen tientje de variant met thermoskan, afgaande op het plaatje is ook de waterstand hierbij beter af te lezen (want dat is mijn voornaamste bezwaar), in ieder geval is rvs altijd meer duurzaam dan glas.

rocker 19-11-2007
Geschreven voor: Cloer 5729

Mijn waardering voor duurzaamheid kan helaas maar 'n cijfer3 zijn.Eerste was na 4 weken al kapot en deze is vanochtend ook weer stuk gegaan!!
Voor mij absoluut geen cloer meer!!

E. Ottevanger 24-08-2007
Geschreven voor: Cloer 5729

Mooi apparaat, geeft lekkere koffie, gelijk vanaf begin (!) op de juiste temperatuur. Werkt stil en snel. Handig is dat het waterreservoir afgenomen kan worden om te vullen. Helemaal niet handig is echter dat je niet of nauwelijks kunt zien hoe ver je 'm vult; een zichtbaar vlottertje zou erg handig zijn. Vandaar een iets lager cijfer voor 'gebruiksgemak'. Scoort toch nog hoog vanwege de timer, die toch ook wel handig is.

Rikky 02-08-2007
Geschreven voor: Cloer 5729

Ik ben het ermee eens dat de koffie, als het apparaat klaar is met doorlopen, nog niet heet genoeg is. Voor een snelle eerste bak als het nodig is, bijv. s'morgens vroeg, ;-) voldoet het wel maar lekkerder is de tweede bak als het warmhoudplaatje z'n werk heeft gedaan. (Vandaar een 7 voor de smaak) De vormgeving, de automatische uit-functie, de timer, het afneembaar waterreservoir en de 'gerookte' glazen kan maken dit zeker weer goed.
Al met al dus een goed apparaat.

M7 11-07-2007
Geschreven voor: Cloer 5729

Degelijk apparaat met veel praktische dingen: druppelstop, timer, automatische afslag na 2 uur, uitneembaar filter voor makkelijk weggooien koffie, en afneembaar waterreservoir. Door materiaal en ontwerp makkelijk schoon te houden. En uiteraard lekkere warme koffie. Dit gaat over de versie met de gewone kan trouwens.

B.B.Bakkie 22-03-2007
Geschreven voor: Cloer 5729

Eindelijk weer een ouderwetse pruttelbak koffie. Wat een heerlijk apparaat.Mooi vormgegeven en zorgt voor een goede hete bak koffie. Kortom een fantasties apparaat.

van rooijen 30-01-2007

Super apparaat.
Prachtig design
Functioneel
Warme koffie in rap tempo
Zeer aan te bevelen.

bilgin 01-06-2006
Geschreven voor: Cloer 5729

eindelijk,ik heb hem! toen ik thuis kwam heb ik hem snel
uitgepakt,schoongemaakt en mijn eerste koffie gezet met dit juweeltje. in het
echt is hij veel mooier maar ook compacter dan op de foto. de koffie is lekker
warm en niet te heet,de smaak is bepalend hoe sterk je hem wilt hebben,dit doe
je met een schepje meer of minder. koffie zetten kost wel tijd,omdat hij het
water eerst moet opwarmen. hij zit degelijk in elkaar,alleen het kannetje voelt
simpel aan. hij is ook gebruiksvriendelijk,waterreservoir kan je loskoppelen om
het vullen aangenamer te maken,ideaal als je weinig ruimte hebt aan de
bovenzijde. over de kwaliteit valt nu weinig te vertellen dit zal wel na een
tijdje blijken,hij zit zoals ik al zei wel heel degelijk opgebouwd,cloer geeft
dan ook 2 jaar garantie op hun produkt. de timerfunctie en beveiliging tegen
droogkoken maakt dit juweeltje compleet. een lust voor het oog en heerlijke
koffie,zeker een aanrader!