Philips Original HD7817/09 bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Original HD7817/09 bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

gert 19-12-2016

Mooi apparaat, toch simpeler design als eerste model

Dit Senseo apparaat gekocht ter vervanging van oude, defecte apparaat. Prima koffie voor een redelijke prijs. Met melk opschuimer actie.

Pluspunten

• prima koffie
  • extra actie melk opschuimer

Minpunten

• meer kunststof i.v.m. oude apparaat
  • kleine water reservoir

Elly 15-12-2016

Senseo

Ik ben zeer tevreden over onze Senseo, onze 3e in 14 jaar. Alleen bij aanschaf bleek dat de padhouder voor 2 cups er niet in zat. Gemeld, maar een antwoord gekregen wat me niet tevreden stelt en zal dan een volgende keer zeer goed nadenken om weer iets van Phillips te kopen

Ferry l 15-12-2016

Matig Senseo apparaat

Erg basic Senseo apparaat, koffie, de bijgevoegde melkopschuimer het zelfde recept koffie isu echt niet te drinken.

Minpunten

• Alles

Ineke Mets 11-12-2016

Senseo apparaat met vrolijke rode kleur .

Zet heerlijk warme koffie met schuimlaag, warme melk uit de magnetron erbij erbij en je hebt een lekkere cappuccino. Vrolijke rode kleur staat heel erg mooi.

p. van Elten 21-11-2016

Heerlijke koffie met een goed crema laagje.

Snel een bakje échte koffie, met een makkelijk te bedienen apparaat. Een mooi kraagje op de koffie, zoals op een goede espresso, geen kupjes-gedoe mep nepkoffie.

Louise Halma 19-11-2016

Heerlijke Koffie.

het is mijn derde senseo! en ik ben er reuze tevreden over, altijd lekker warm voldoende schuim en heel eenvoudig in het gebruik.

H.Geerings 12-11-2016

watertank klein

Goede koffie, maar kleine watertank. Wel gemakkelijk ingebruik. Tijdenhet opwarmenkan al gekozen worden voor een of twee kopjes koffie.

Jan 04-11-2016

Altijd lauwe koffie uit deze Senseo HD7817 Spijt Spijt Spijt

Sinds enkele een Senseo HD7817 in zwart in gebruik, maar vanaf het eerste kopje altijd lauwe koffie. We dachten eerst het apparaat moet waarschijnlijk nog inlopen, maar helaas, het wordt niet beter, de koffie blijft lauw. We hebben spijt dat we dit apparaat gekocht hebben, hij koste weinig maar het is ook niks. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om vloeistof heet te maken ?, we sturen het apparaat binnenkort retour naar de Philips fabriek in Roemenie ( Romania volgens de sticker onder op het apparaat ), en dan zoeken ze het daar met uit met hun lauwe koffie producerend apparaat. Dus NEE, wij bevelen dit apparaat niet aan !!, wij gaan op zoek naar een betere koffiemaker.

Minpunten

• LAUWE KOFFIE
  • LAUWE KOFFIE

lea 24-10-2016

Senseo original

Prachtig ontworpen, eenvoudig te bedienen apparaat! Een aanrader voor elk huishouden elke keuken. Voor ieder die van een heerlijk kopje koffie houdt. De koffie is binnen enkele seconden klaar.

Pluspunten

• Snelle eenvoudige bediening
  • Warm water
  • Snel klaar

Ron 11-09-2016

AH en Senseo hebben me bedonderd

Dit apparaat de 7804 is zoals achteraf blijkt eerder gefabriceerd dan het Senseo apparaat dat ik ruim een half jaar geleden via Blokker gekocht hebt. Het apparaat via Blokker heeft een aantal verbeterpunten, o.a. meer ruimte voor 2 pads, groter stavlak voor de mokken, dan het apparaat via AH. De eerste keer dat ik een dubbele koffie wou zetten kwam de koffie, vanwege de onhoge rand van de dubbele houder, boven bij de naad uit het apparaat gelopen. Ook vind ik de koffie die gemaakt wordt met dezelfde pads uit het apparaat via Blokker een stuk lekkerder dan van het apparaat dat ik bij AH heb gekocht.
Ik voel me gewoon bedonderd!

Minpunten

• té lage rand dubb phouder
  • stavlak té klein

voor mij niet handig 12-07-2016

voor mij niet handig.

spijt heel veel spijt dat ik dit model heb aangeschaft.
de pat houders zijn te klein je kan de mond niet verschuiven, het liefst zou ik hem zo weg doen

Truus 17-04-2016

ons derde Senseo padautomaat

de titel zegt eigenlijk al genoeg. Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van dit apparaat.
Voor ons is het heel erg fijn dat we er een groot waterreservoir bij konden kopen.

Tjitske 05-04-2016

Niet heel erg tevreden

Wij hebben onlangs een nieuw senseo apparaat gekocht! Helaas was deze een stuk kleiner dan de vorige kunnen er geen grote kopjes onder omdat je dat tuitje niet kan verschuiven. Al met al een miskoop

netram49531 16-12-2015

Goed apparaat,koffie op goede temperatuur, waterreservoir aan de kleine kant. Ontkalken moet volgens indicator wel erg vaak (klein reservoir?)

g 08-12-2015

Zeer gemakkelijk als je graag snel een kopje koffie wilt. Meerdere smaken. Van heel zachte koffie tot zeer sterke koffie. Zelf gebruik ik het liefst mocca gourmet. Apparaat gaat lang mee. Heb nu mijn tweede apparaat terwijl ik al jaren zo koffie maak.