AEG KF 4040

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG KF 4040 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,8

Anoniem 21-09-2010
Geschreven voor: AEG KF 4040

Zeer slecht! Een goed jaar in gebruik gehad en zette best een aardig bakkie al was de gezette koffie niet echt heet. De filterdeksel ging door de stoomhitte al vrij snel krom staan, en sloot na enkele weken gebruik al niet meer mooi af. De echte problemen kwamen na een jaartje: steeds een plasje water onder de machine na het zetten, en dachten in eerste instantie dat het condenswater was of misschien gemorst bij vullen. Een paar weken later kwam ik erachter na het verplaatsen van apparaat, dat er behoorlijk veel water onder uit de bodem kwam lopen. Je wilt niet weten wat er kan gebeuren, want alle elektronica zit immers op de bodemplaat gemonteerd. Meteen in de kliko gegooid en nooit meer een AEG/Electrolux. Door bovenstaande vind ik hem niks meer waard dan een dikke 1!

BoerB 29-12-2007
Geschreven voor: AEG KF 4040

Apparaat ziet er goed uit. Koffie smaakt redelijk. Wat wij onhandig vinden is dat je het vullen van het filterzakje alleen kan doen als het in het apparaat zit. Daar kan je niet echt handig bij. Bij ons ging het apparaat na een week al stuk. We hebben hem toen terug gebracht en een andere merk gekozen. Bij het inschenken van het water kwam er waarschijnlijk water via de bovenkant bij het elektrisch gedeelte. Dat mag niet kunnen. Hij deed daarna niets meer.

bert p 06-08-2007
Geschreven voor: AEG KF 4040

Vormgeving van het apparaat is de meest sterke kant. Als object op het aanrecht voldoet het, maar meer ook niet!!
Bij het openen van het deksel vloeit er veel condenswater op het aanrecht. De schenkkan knoeit ontzettend.
Als de kan niet helemaal goed onder het filter staat loopt het koffiefilter over !! Een grote rommel.
Inderdaad zet het apparaat goede hete koffie maar het gebruiksgemak is beneden alle peil!!

Carin1 01-06-2007
Geschreven voor: AEG KF 4040

Doordat alles om de glazen kan vrij donker is , is het moeilijk om te zien hoever het apparaat is met koffie zetten. Het filter zit helemaal afgesloten in het apparaat en knoeit bij het openen erg veel water van de damp die vrij komt. De koffiepot knoeit ook wat bij het inschenken van de koffie of bij het vullen van het waterreservoir. Hij zet wel lekkere koffie en is ook lekker heet.