Tefal CI1105

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal CI1105 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wim224 04-08-2012
Geschreven voor: Tefal CI1105

Helemaal eens met al die slechte recensies en kan er nog aan toevoegen dat de mijne - die ik nu al een paar jaar heb - sinds kort aan de onderkant is gaan lekken en kortsluiting veroorzaakte. Rampmodel. Nooit meer Tefal!

catrien1957 02-10-2010
Geschreven voor: Tefal CI1105

Ik heb geen motivatie in positieve zin over dit apparaat. Alle beoordelingen kloppen en het ergste is dat de verkoper in de winkel mij naar huis stuurt met de mededeling dat tefal er niets aan doet en dat de koffie er aan alle kanten uit moet lopen met het schenken maar hij wilde er maar 1 kopje uit schenken. ggggggrrrrrrrrrrr. Ik heb twee thermoskannen op het aanrecht staan. U weet waarom. Ik ga wel een klacht bij tefal indienen want ik ben kwaad.

Fam.van den Brink 06-09-2010
Geschreven voor: Tefal CI1105

Ook wij hebben dit koffiezetapparaat gekocht en zijn hier ook niet blij mee.
We hadden eerst een Princes en het zelfde model. Hadden we de zelfde moeilijkheden mee. We mochten een nieuwe uitzoekken in de winkel en we dachten Tefal is een goed merk maar met dit type koffiezetapparaat is een flop.
Met het inschenken lekt hij als een zeef, Om het water in het resservoir te krijgen is een krim. (te kleine ingang)
Verder de warmte is ok en de smaak kun je regelen.
Ik wil hem eigenlijk weer gaan inruilen. Jammer
De buitenkant is erg mooi.
Had er meer van verwacht.

doppies 27-03-2010
Geschreven voor: Tefal CI1105

Wat een miskoop! De koffie is heel slap en ook als ik veel meer koffie gebruik niet lekker. Onhandig om het waterreservoir te vullen en de koffie blijft inderdaad niet heet. Hoe durven ze zo'n rotding op de markt te brengen!

J.N.E. 17-01-2010
Geschreven voor: Tefal CI1105

Apparaat waarmee je noch koffie kan zetten, noch koffie kunt bewaren.
- Koffie is slap
- Kan knoeit bij schenken
- Koffie blijft niet warm
- Handvat kan breekt snel af
- Waterreservoir kan niet uitgenomen worden

Beagle-lover 11-12-2009
Geschreven voor: Tefal CI1105

Dit apparaat is een DRAMA! Met name de isoleerkan is dusdanig slecht ontworpen dat het onmogelijk is om zonder te morsen het water over te schudden in het reservoir. Het inschenken van koffie is nog dramatischer, er gaat meer naast het kopje dan erin. Als je het heeeeeeel voorzichtig doet gaat het enigszins maar dan loopt toch altijd koffie langs de schenktuit en loopt die langs de buitenkant en drupt lekker op je tafel(kleed) of vloer. Ik heb een klacht ingediend bij Tefal.

Meuleman2 27-11-2009
Geschreven voor: Tefal CI1105

Omdat de thermokan nogal wankelt heb ik het ding eens beter bekeken. Tot m'n stomme verbazing ontdekte ik dat de warmhoudplaat ovaal i.p.v. rond is. De thermokan past niet! In een bepaalde stand maakt ie nauwelijks contact met de plaat. De warmte wordt onvoldoende doorgegeven. Gevolg: een lauw tweede kopje.

MaartenVW 08-09-2009
Geschreven voor: Tefal CI1105

Dit koffieapparaat is zo slecht dat je je afvraagt waarom Tefal het niet uit de markt haalt. Het lekt aan alle kanten (als je het openmaakt zie je dat een kind van 3 dit nog beter had uitgedacht) en als je koffie inschenkt zit er bijna niets in je kopje, maar ligt alles er naast. De koffie smaakt belabbert (een inginieus systeem van sterke en slappe koffie dat in het geheel niet werkt). Kortom een ramp. Het enige positieve punt: het model ziet er aardig uit. Maar alleen maar er naar klijken, tja daarvoor koop je toch geen koffiezet apparaat voor. De service is nog rampzaliger: ze reageren niet of heel erg ongeïnteresseerd. Kortom om TEFAL is een merk om te onthouden: nooit meer iets van aanschaffen!

iannorah 07-08-2009
Geschreven voor: Tefal CI1105

wat een rotding. Had ik eerst maar hier de recensies gelezen....

Barry van Zutphen 01-08-2009
Geschreven voor: Tefal CI1105

Heb hem nu een jaar in mijn bezit, maar ben hem meer dan zat. En dat ligt eigenlijk alleen maar aan die thermoskan.
De koffie wordt snel lauw en je kunt niet fatsoenlijk een kop koffie inschenken zonder te lekken.
Het is jammer dat een degelijk en prima koffiezetapparaat door een kan in 1 keer niets meer waard is.

tvanhout 09-07-2009
Geschreven voor: Tefal CI1105

Waardeloos, echt niet kopen.
Inschenken is hopeloos, de helft gaat er naast en na enkele maanden is hij al stuk!!!

everts 03-07-2009
Geschreven voor: Tefal CI1105

Wij hebben dit apparaat nu een 2-tal maanden in ons bezit. Qua vormgeving een mooi ding om te zien, qua gebruik een waardeloos apparaat. Wanneer je water in het reservoir wilt doen, heb je de keukenvloer onder water staan...; wanneer je de koffie in je kopje wilt schenken het aanrechtblad onder de koffie. Niet echt bevorderlijk toch?

paul-anita 03-02-2009
Geschreven voor: Tefal CI1105

Tis een mooi apparaat om te zien, maar toch enkele minpunten;
De kan lekt heel erg wanneer men koffie inschenkt (kan men niet in de winkel testen).
De aroma schakelaar heeft volgens mij niet echt nut. Ik proef het verschil niet, in welke stand hij ok staat.

Emmy 27 16-12-2008
Geschreven voor: Tefal CI1105

Ik heb dit apparaat een maand in bezit en ben er niet blij mee. De kan lekt inderdaad vreselijk, iedere keer alles onder de koffie. Toen de leverancier gemaild of ik ook een glaskan erbij kon krijgen, waabij ik als antwoord kreeg dat ik er wel een (karaf)bij kon kopen voor
53 euro.Dus nog duurder dan het hele apparaat. Voor mij geen Tefal meer.

lon mulckhuyse 27-11-2008
Geschreven voor: Tefal CI1105

Niet kopen, deze machine 2 dagen gebruikt en het is vreselijk, de kan lekt op welke manier je ook inschenkt . De smaak was goed maar voor de rest een vreselijk ding. De machine na een week terug gebracht en een andere machine aangeschaft.

Henk101 30-10-2008
Geschreven voor: Tefal CI1105

GELDVERSPILLING. NIET KOPEN. Wat een waardeloos apparaat. Ik snap werkelijk niet waarom een bedrijf als tefal niet een designer in dienst neemt die een kan kan ontwerpen die niet lekt. Het is onmogelijk om met deze kan een fatsoenlijk kopje koffie in te schenken. De helft gaat naast het kopje en over de tafel. Over de rest zal ik geen beoordeling geven, maar dit punt is zo negatief dat het hele apparaat bij mij direct de container in gaat.

HansIsThuis 22-10-2008
Geschreven voor: Tefal CI1105

NIET KOPEN! Wat een verschrikkelijk rotapparaat; er is mijns inziens sprake van een designfout van de RVS kan- deze lekt altijd verschrikkelijk bij het inschenken. Ook vrienden die hetzelfde apparaat hebben, hebben exact hetzelfde probleem met inschenken.

De smaak van de koffie is overigens wel erg goed, de koffie blijft ook behoorlijk lang heet. Maar dit weegt niet op tegen de onhandigheid bij het inschenken!

Heb Tefal geconfronteerd met dit probleem van de designfout. Vervolgens (automatische?) email terug ontvangen dat dit nog binnen de 2 jaar garantie valt en dat we terug kunnen naar de winkel. Na 5 weken apparaat bij winkel bericht dat we voor hetzelfde bedrag een andere kunnen uitzoeken. De winkel adviseerde ons niet weer dit model te kopen, omdat er niks aan dit probleem gedaan is de afgelopen tijd, en je dus nog steeds een niet functionerend apparaat kan kopen!

Dus nogmaals: heb je geen zin om tig keer per dag je tafel of aanrecht vies te morsen en er een paar vaatdoekjes per dag door te jagen om de boel weer op te ruimen, koop dit apparaat dan niet!

ina tesselaar 25-09-2008
Geschreven voor: Tefal CI1105

geen lekker apparaat geen hete koffie en de thermoskan houd het ook niet goed warm en hij lekt verschrikkelijk met inschenken Ik ben er niet blij mee

Ria Consten 04-02-2008

Wat een rot apparaat!
Kost veel extra koffie want het water loopt te snel door.
koffie is niet goed heet!
Hij lekt verschrikkelijk bij het inschenken, je moet als je 4 kopjes nodig hebt wel extra zetten, want er gaat veel verloren met inschenken