Philips N HD7583/50 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips N HD7583/50 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

nimmer1000 21-01-2010
Geschreven voor: Philips N HD7583/50 zilver

ik heb dit koffiezetapparaat nu ongeveer een jaar en hij doet het prima.
Warme koffie (ook de tweede ronde nog prima op temperatuur)
Ben vnl. voor uiterlijk gevallen. (past mooi bij de keuken!) Maar geen spijt.
Het apparaat is wel plastic-achtig en licht in gewicht, maar voor ons geen bezwaar. Tenslotte gaat het om de koffie!

franks40 31-12-2009
Geschreven voor: Philips N HD7583/50 zilver

Dit is een prima koffiezetter. Ik heb deze verkregen via mijn airmiles. Lekkere koffie hoor. Ik gebruik (basisregeltje) één 7gram schepje per 130ml. Verbazend voor een apparaat uit deze prijsklasse. Nee hoor, deze sturen we niet terug.

Renee 21-05-2008
Geschreven voor: Philips N HD7583/50 zilver

Dit apparaat ziet er leuk uit, maar valt tegen in het gebruik. De aanduiding op het waterreservoir is erg vaag, zodat je je in bochten moet wringen om te zien hoeveel water je erin hebt gedaan. Het grootste minpunt is dat er geen lekkere koffie uit komt. De koffie geurt niet en is bitter. We hebben het met meer of minder water en met meer of minder koffie geprobeerd, maar het lukt ons niet om er lekkere koffie mee te zetten. Na 3 dagen hebben wij dit apparaat dan ook op transport gesteld naar een hopelijk minder kieskeurige zoon.