Melitta 18967.0 zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Melitta 18967.0 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

jan uit Zwolle 22-07-2012

Prachtige koffiezetter. Geen sprake van lekkende kan. De koffie is lekker, goed heet, en blijft ook lang heet. Gemakkelijk apparaat. Blauw lampje dat waterniveau aangeeft is niet nodig, maar wel heel fraai. Afneembaar waterreservoir was voor ons even wennen, maar inmiddels helemaal gewoon geworden. We zijn supertevreden over deze koffiezetter.

Maudy78 25-03-2012

Prachtige koffiezetter, een kunstwerk op je aanrecht!
De pot lekte, maar die is nu herontwikkelt en we hebben een nieuwe pot opgestuurd gekregen. Geen problemen meer met schenken meer!

Hete koffie uit een schitterend design apparaat.

De auto-off knop is deffect geweest, maar prima, snel én gratis gerepareerd.

claudbuster 20-02-2010

Thermoskan schenkt waardeloos. Tijdens het schenken valt de helft ernaast. Blauwe lampjes hebben geen functie. Design is strak en waterreservoir is handig. koffie blijft niet lang warm.