Krups F 309 7C

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups F 309 7C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

robbbbby 21-02-2011
Geschreven voor: Krups F 309 7C

MIjn oude fantastisch werkende 8-kops aromaster van Braun doorgebrand en door deze Krups vervangen (de Braun is niet meer verkrijgbaar). Maar wat een enorme teleurstelling:
- de smaak van de koffie is veel slapper, kennelijk loopt het water snel door;
- de koffie is niet echt heet;
- het pastic is veel slapper en dunner dan de Braun;
- de kan past niet goed onder de koffiehouder, waardoor snel krassen op het deksel komen.
Krups was vroeger een grote naam. Maakt tegenwoordig kennelijk oosters speelgoedapparatuur. Een slecht apparaat! Past wel in de trend van nu: alles wordt duurder en tegelijkertijd slechter. Krups zou zich moeten schamen zijn naam te verlenen aan zo'n wanproduct. En Braun zal wel spijt hebben toestemming verleend te hebben om de vormgeving te gebruiken.

ronald 09-12-2010
Geschreven voor: Krups F 309 7C

Onze oude Krups na 7 jaar moeten vervangen wegens lekkage en dientengevolge doorslaan stoppen. Deze nieuwe Krups aangeschaft als vervanging voor de oude omdat die zeer goed was. Nieuw model is nagenoeg hetzelfde als de voorganger, alleen de knop voor fijn afstelling ontbreekt (die wij overigens nooit hebben gebruikt). Het apparaat doet wat het moet doen en dat is koffie zetten op een goede temperatuur. Deze nieuwe pruttelt en het sputtert wel meer dan de oude. Gebruikte materialen zijn van stuk mindere kwaliteit. Het plastic voelt allemaal wat dunner en slapper aan. Dat is wel jammer. Liever wat meer betaald voor een stevig exemplaar. De druppelstop is een farce. Haal de kan weg en er vallen geheid een paar druppels op de warmhoudplaat. Dat was bij de vorige ook al zo. Maar omdat het model nog steeds goed is en deze Krups lekkere koffie zet, nemen we dat voor lief.