Krups KM 5005 zwart, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups KM 5005 zwart, rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,1

naamkaatje 15-08-2011
Geschreven voor: Krups KM 5005 zwart, rvs

Spijt van deze aankoop!Vullen water gaat moeilijk en niet zonder geknoei, dus altijd doek er onder. Vulvenster(tje) binnenin is mimimaal,moeilijk te zien, hoeveelheid wordt niet goed aangegeven; de ene keer te veel(slappe bak) andere keer te weinig. Deksel apparaat sluit moeilijk!Ook het koffie uit de kan schenken gaat niet zonder knoeien.Kortom, de grootste miskoop die ik ooit heb gehad!

fam Pachter 17-12-2010
Geschreven voor: Krups KM 5005 zwart, rvs

Het apparaat op uiterlijk en naamsbetrouwbaarheid gekocht. Een teleurstelling qua gebruiksgemak. Moeilijk waterreservoir, een filterhuis dat niet aansluit op het filter, een kan die bij het schenken snel lekt. Het is wel een snelle koffiezetter..
Na een paar keer gebruiken een nare geur geroken (bakelietgeur) waarna de warmhoudplaat, ook bij een tweede toestel, er mee op hield. Ondanks de goede service van de winkelier willen we dit apparaat niet meer.

Kridseam 08-12-2010
Geschreven voor: Krups KM 5005 zwart, rvs

Toestel ziet er goed uit op eerste zicht maar bij in gebruikname valt dat toch ferm tegen. Waterreservoir is moeilijk bereikbaar om te vullen mbv de kan en ook het aanbevolen 1X4 formaat filterzakjes past niet echt. Druppelstop werkt niet voldoende, bij het uitnemen van de kan valt er steeds minstens één en vaak nog meer druppels op de verwarmingsplaat en bij het schenken van koffie morst ie ook nog telkens condensdruppels!Ondanks een aromakeuzeknop moet je toch flink wat koffiebonen gebruiken wil je een sterkere koffie bekomen en bovendien is de koffie nog niet echt heet te noemen ook. Een teleurstelling!