Siemens TC60603

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TC60603 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

Mar24 23-02-2008
Geschreven voor: Siemens TC60603

Ik ben het volledig met de vorige sprekers eens. Dit apparaat ziet er mooi uit, maar de koffie is niet eens fatsoenlijk op temperatuur als je die net gezet hebt, laat staan een half uur later. De smaak wordt er met dat lauwe water ook niet beter op. Siemens kan dit apparaat beter meteen uit de handel halen. Voor ons de miskoop van het jaar. We hebben 'm net een week en hij gaat terug naar de winkel.

Wimso 23-08-2007
Geschreven voor: Siemens TC60603

Aangezien er slechts een review over dit koffiezetappaart (billy24) was geplaatst heb ik deze toch gekocht. Ben het helemaal met Billy24 eens dat de koffie snel koud wordt. Dit komt omdat de thermoskan nooit helemaal vacuum kan worden afgesloten. Hierdoor verliest het snel zijn warmte.
Tevens maakt het apparaat heel veel lawaai tijdens het doorlopen van het hete water. Alhoewel de koffie goed smaakt is dit een behoorlijke miskoop voor mij.

Billy24 01-07-2007
Geschreven voor: Siemens TC60603

Wij vielen voor het ontwerp van dit koffiezetapparaat.
Het afneembare waterresevior.
En hij heeft ook een automatische afslag.
Maar helaas hij stelt ons teleur:
De koffie wordt niet goed warm dit gebeurdt alleen als je de kan eerst vult met heet water, wat behoorlijk wat energie verspilling is.
doordat je niets ziet door de thermoskan vergeet je snel de kan eerst leeg te gieten.
Ik vindt het zeer belangrijk dat koffie goed warm is .
Daarom is dit apparaat in mijn ogen onvoldoende, maar wel mooi.