Philips Latte Select HD7854 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Latte Select HD7854 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

YamahaFJR1300 04-08-2015

Na meerdere keren contact te hebben gehad met de klantenservice wordt de klacht dan toch serieus genomen. Het koffiezetapparaat wordt alsnog gerepareerd.

YamahaFJR1300 01-08-2015

Wij hebben het apparaat nu ruim 3 jaar in gebruik. Wij zijn met z'n tweeën en het apparaat wordt niet intensief gebruikt. Het deksel zit nu los omdat de 2 kleine plastic palletjes die het deksel moten vastklemmen in de behuizing, versleten zijn. Gebeld met Philips. Apparaat valt buiten de garantie en wordt dus niet gerepareerd. Als je de constructie ziet hoe die 2 kleine plastic palletjes het deksel moet vastklemmen op de behuizing, verbaast het me so wie zo dat dit niet eerder stuk gegaan is. Een echt duidelijke constructiefout. Ik had van Philips beter verwacht, maar ook dat zij het probleem zouden erkennen en een goede oplossing zouden bieden. Niet dus. Voor mij in ieder geval geen Philips koffiezetapparaat meer

YamahaFJR1300 04-08-2015

Twister1965 04-07-2015

Ik ben super terreinen met mijn nieuwe Senseo , smaken zijn echt super , heb een keuze moeten maken tussen tassimo en Senseo gelukkig heb ik gekozen voor Senseo , mijn vriendin heeft de tassimo gekocht, smaken van Senseo zijn stukken beter.

thijsboeser 04-07-2015

Vind alleen de levertijd van de gratis koffie bijzonder lang. Maar dat zal wel komen omdat de koffiebonen nog niet rijp waren of zo.Dat mag wel wat sneller lijkt me

nugget01 21-05-2013

Apparaat staat op dit moment klaar voor verzending naar E-care.
Dit is de tweede maal dat bij ons de hele kop / klep loszit en niet meer goed sluit. Heel jammer want als je het app. goed gebruikt en alles op tijd schoonmaakt en ontkalkt krijg je afhankelijk van de gebruikte pads een acceptabele bak koffie.
Maar ja, voor de tweede maal een loszittende kop / klep, ben bang dat we een maandagochtend apparaat hebben gekocht.

marjo bel 16-02-2013

Heb dit apparaat nu een klein jaar is al 3 keer terug gestuurd en doet het nu weer niet .
Het lampje knippert heel vlug en doet voor de rest niks.
Heb al verschillende keren met phillips gebeld en zetten je gerust in de wacht ,voor z'on duur apparaat weinig koffie van genoten .
Ben er niet over te spreken .
Jammer dat phillips zo zijn naam te grabbel gooit

marjo bel 05-03-2013

Heb na 4keer terug sturen nu een nieuwe gekregen .
Hopen dat deze het goed blijft doen .

Paul Hoedemans 10-09-2012

na reparatie alweer een half jaar in gebruik en inmiddels tot volle tevredenheid
apparaat voldoet aan de verwachtingen

Edwin Goed 31-08-2012

Sinds paar maand in bezit. na twee weken al defect. paar weken zonder koffie...
Nu weer geprobeerd eens cappucino te zetten...lampje blijft maar knipperen, kortom zelfde euvel als de eerste keer. Nu maar rechtsstreeks contact gezocht met philips en mijn geld terug gevraagd. Geen reactie op mijn mail van de lampendraaiers. Jammer.

Officiele reactie van Philips Nederland 25-09-2012

Beste Edwin Goed, vervelend dat u niet tevreden bent over uw HD7854. U geeft aan dat uw Senseo blijft knipperen.

Dit kan twee oorzaken hebben. Of het snelle knipperen betekend dat de watertank niet vol is of de vlotter defect. Langzaam knipperen geeft aan dat de boiler niet op temperatuur komt. In het laatste geval is een reparatie een goede oplossing.

Mocht u uw geld graag terug wensen, dan kunt u zich wenden tot de detailhandel waar u de koopovereenkomst mee heeft.

Voor de reparatie mag u contact opnemen met onze klanten service.

Philips Webcare

geomar 22-06-2012

Hallo, heb hem nu een paar weken in gebruik.
Helemaal super , ben tot nu toe zeer tevreden,en tot nu toe nog geen problemen hoop dat dit zo blijft.
Verder vind ik het heerlijk dat ik nu kan afwisselen ,tussen gewone koffie en de andere mogelijkheden.
Dus tot nu toe vind ik hem top.
Grtjs een tevreden gebruikster.

Paul Hoedemans 21-05-2012

Apparaat begon snel mankementen te vertonen met een knipperend lampje waarbij water niet werd opgewamrd.
Navraag bij Philips Consumer care leerde dat " boiler " defect is.
Apparaat pas een half jaar in gebruik.
In de laatste vijf jaar zeker vijf Senseo koffieapparaten versleten met vergelijkbare mankementen waardoor je je afvraagt of Senseo concept wel deugdelijk is.

Paul Hoedemans 08-09-2012

Nadat apparaat is gerepareerd, hebben zich geen nieuwe klachten voorgedaan.
Op zich nu best tevreden.

Bramsel 29-12-2011

Normaal helemaal geen Senseo fan. Maar nu dankzij de mogelijkheid om met verse melk een Cappuccino of Latte te maken, fan geworden. De koffie is lekker. Mooie schuimlaag. Vooral de Latte met hazelnoot siroop is erg aan te raden. Het is wel heel belangrijk dat je je apparaat geregeld ontkalkt. Op mijn werk hebben we een normale Senseo met DE pads en die koffie is lang niet zo lekker omdat de machine niet regelmatig ontkalkt wordt. Erg belangrijk om de smaak goed te houden.

Dan het apparaat zelf
Ik zal maar beginnen met het slechtste. Dat is de manier waarop het waterreservoir erop zit. Mijn idee, een waardeloze constructie. Als het reservoir tot max. gevuld is komt het lichtjes naar achteren toe. Als zoiets op een designafdeling neergezet was had ik het regelrecht afgekeurd. Dat moet toch wel beter kunnen Philips!

Verder het melkvulbakje
Na een aantal kopjes heb je er handigheid in, maar zoiets moet toch ook beter gemaakt kunnen worden! Dit is de nieuwe versie II van de Latte apparaten, maar ik zie hier niet echt een verbetering in.

Verder hou ik niet zo van die glimmende plastic buitenkant. Als de machine mat was afgewerkt was het denk ik mooier. Jammer dat er 'nog' geen RVS uitvoering is.

Ik vraag me af hoelang het liftje om de hoogte in te stellen het uithoudt. Gelukkig zit er twee jaar garantie op het apparaat.

Dankzij de € 40,- retour heb ik hem gekocht ( €109,-) bij Blokker na retour Philips. Ik zou hem wel aanraden om te kopen. Let op. Er zijn ook Acties met de Senseo Cappucino. Maar deze is slechts € 9,- goedkoper dan de Latte uitvoering.

ratjetoe57 11-12-2011

In tegenstelling tot de verontrustende recensie die ik over dit apparaat had gelezen, zijn wij heel tevreden over dit apparaat en kunnen we dus een positieve recensie geven. Wij maakten in een apart apparaat de warme melk. Nu onze andere Senseo niet meer genoeg druk gaf hebben we de Latte aangeschaft; dan hebben we met één druk op de knop al cappuccino. Het melkschuim is iets minder dik dan uit de melkopschuimer, maar wel acceptabel. Wat ook mee weegt is het gemak. Het schoonmaken van het melkreservoir is de eerste keer een puzzel, maar na een paar keer gedaan te hebben nog maar een fluitje van een cent. Als je 's ochtends een lekkere cappucino wilt drinken, zonder daarvoor veel inspanning te hoeven verrichten, dan is dit apparaat zeker een aanrader. Momenteel ook nog (tot eind van 2011) met actie: "geld terug".

HansSn 26-08-2011

Pas 2 weken in mijn bezit. Nu al de melkboiler kapot! Zeer slecht service want ipv omruilen moet ik het apparaat opsturen. Waardeloos!!!!