Petra-Electric KM 34.07

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Petra-Electric KM 34.07 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

jamto 14-10-2012
Geschreven voor: Petra-Electric KM 34.07

Omdat de Senseo kapot was daarna een Inventum gekocht die het ook niet lang uithield. Toen dit maar geprobeerd. Deze maakt veel herrie en is na een paar weken nu al kapot. Het water loopt niet meer door de pad maar spat er aan alle kanten uit.

wim leurink jr. 27-04-2012
Geschreven voor: Petra-Electric KM 34.07

Ik heb dit apparaat in Duitsland gekocht voor 49 Euro. Er zitten voor deze lage prijs een hoop extra's op deze machine, zo kun je de sterkte van de koffie instellen, hij geeft aan wanneer de machine ontkalkt moet worden en hij heeft een energiebesparingsmogelijkheid. Die energiebesparing bestaat uit het automatisch uitschakelen na een half uur maar ook de mogelijkheid het opnieuw opwarmen na de bereiding van een kopje koffie uit te schakelen. De lekkerste koffie heb ik tot nu toe verkregen met koffiepads van Melitta en Senseo. Het reservoir is groot en aan de onderkant vlak zodat je het makkelijk kunt vullen. Ik zie deze machine als een meer uitgewerkte kopie van de Senseo en ik ben er zeer tevreden over.