Russell Hobbs 18504-56 zwart, chroom, rood, transparant

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Russell Hobbs 18504-56 zwart, chroom, rood, transparant op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

mangoie 17-02-2015

De Russell Hobbs 18504 is een leuk uitziende koffiezetapparaat om dagelijks de koffie te zetten. De koffie smaakt prima, er is een aroma optie om de koffie langzamer te laten doorlopen en de koffie blijft goed warm op de verwarmingsplaat. Met zijn frisse rode voorkant en digitale display/knoppen ziet hij er ook lekker "modern" uit.
Er is ook een automatische koffiezet-modus. Op een ingestelde tijd gaat het apparaat automatisch koffie zetten. Voor mij is deze toepassing echter een beetje overbodig. Je moet immers zelf het water, filter + maling plaatsen, als je dan toch 's ochtends moet doen kan je net zo goed op de "aan" knop drukken. Misschien dat iemand dit wel handig vind. Maakt overigens geen onderscheid tussen dagen.

Jammer genoeg zijn er toch aardig wat minpunten op te noemen:
-Het bijvullen wat het water is snel een kliederboel omdat de opening klein en op een vervelende plaats zit. Dit is een beetje rechtsachter aan de bovenkant, extra vervelend als je ook nog linkshandig bent.
-De stand van het water is moeilijk af te lezen, onder andere omdat de meter aan de zijkant zit (en deze geen dobber heeft).
-Als je de klep opent om de filter te plaatsen/water te vullen sijpelt het condenswater via de klep langs het apparaat op het aanrecht: beetje dweilen elke ochtend gegarandeerd.
-losneembare filterhouder is soms een beetje lastig terug te plaatsen.
-Display heeft een felblauwe kleur die je niet kan uitzetten. Kan hinderlijk zijn in het donker.
-Tijdsaanduiding via het display kan alleen in AM/PM. Vind ik persoonlijk erg vervelend

Op het eerste oog een leuk ding, maar er is mijns inziens niet zo goed nagedacht over het ontwerp. Ik zou hem niet aanraden, al helemaal omdat het prijskaartje relatief fors is.

Pietje2 29-11-2011

Deze gekocht voor de kleur + de waterkoker
heel mooi ziet er verder ook robuust uit

2 minpuntjes Waterpeil-indicator is slecht leesbaar
en water vullen valt niet mee (smalle opening)