De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 106 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIV360WIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anna 21-07-2024

Uitstekende kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Dit is een hele fijne kookplaat en ook mooi om te zien, de bediening is eenvoudig maar de tekens op de kookplaat zouden wel duidelijker mogen zijn, aanduidingen moeilijk te zien op een zwarte kookplaat maar als je het eenmaal weet kun je het zonder bril ook bedienen.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • mooi uiterlijk

Minpunten

• bedieningstekens moeilijk leesbaar

Djezzie 18-07-2024

Ik raad deze zeker aan.

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

In verband met nieuwe keuken die van gas af ging(huurhuis) heb ik rustig aan gekeken welke inductie kookplaat ik wou hebben. Mijn keuze is op deze gevallen omdat het geen inbouw is en er al een perilex aansluiting fase 2 aanzat. Als ik naar een senioren woning ga kan ik hem gewoon mee nemen. Hij oogt heel mooi en hij werkt goed. Ik ben tevreden.

Pluspunten

• hij is makkelijk in gebruik.

Minpunten

• nog niet gevonden

Beste Djezzie,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je voor ETNA hebt gekozen bij het vervangen van jouw gaskookplaat en je tevreden bent met deze keuze.

E.Stam 17-07-2024

Duur en slecht ontworpen, maar er valt niks te kiezen

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Ik zocht een 2-fase perilex kookplaat die ik niet in hoefde te bouwen in mijn aanrecht. Ik wou ook geen compleet fornuis kopen.

Mijn witgoedhandelaar maakte snel duidelijk dat er in deze categorie vrijwel niks te kiezen valt. Alleen deze van ETNA was beschikbaar, ik kon kiezen in welke kleur ik hem wou, en dat was het.

Het is niet goed te zien waar een pan precies moet staan, in plaats van een duidelijke cirkel wordt de locatie met een zwaar gestileerd kruis aangegeven, met zeer dunne lijntjes in een zeer slecht contrasterende kleur. Niet alle pitten zijn even groot, en ook dat detail is met deze subtiele kruizen slecht te zien.

Gebruik van geavanceerde functies zoals de ingebouwde kookwekker, zijn niet duidelijk gemarkeerd en intuïtief in het gebruik, je moet de eerste paar keer toch echt even de handleiding erbij houden.

Doet wat het hoort te doen maar erg duur door een gebrek aan concurrentie in deze productcategorie. Design neigt te veel naar stijl ten koste van het gebruiksgemak. Ik heb dit ding niet gekocht omdat hij mooi staat.

Pluspunten

• ingebouwde kookwekkers
  • warmhoudfunctie met thermostaat

Minpunten

• duur
  • slecht zichtbare vormgeving
  • kookwekkers niet intuïtief te bedienen

Beste heer / mevrouw Stam,

Dank je wel voor het schrijven van deze uitgebreide review. Jouw feedback betreffende de kookplaat waarderen wij en zullen we doorzetten naar de betreffende afdeling indien er verdere ontwikkeling gaat plaats vinden op de kookplaat.

Arend 17-07-2024

mooi apparaat, ziet er luxe uit

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

top apparaat, ziet er strak en mooi uit. De snoer is bijgeleverd en aangesloten op de standaard manier voor perilex2.
Je moet dus wel een perilex2 aansluiting hebben. een gewoon stopcontact werkt niet. enige minpunt wat punten kost is dat het gebruik van de toutch schakelaars nogal onhandig is omdat er geen licht in zit. 'savonds of bij kunstlicht is het moeilijk om de schakelaars te vinden.

Pluspunten

• luxe uitstraling
  • snoer reeds aangesloten

Minpunten

• bediening bij kunstlicht
  • geen achter spatscherm

Beste Arend,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de uitstraling en werking van de kookplaat.

j************@g******** 17-07-2024
Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Mooie inductie plaat, wij hebben voor een opzet gekozen omdat we geen inbouw kwijt konden.
Mooie grote plaat werkt prima

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Maakt wat geluid

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je te tevreden bent met de kookplaat, dat is waart wij het allemaal voor doen.

d**********@h********* 16-07-2024

Bevalt goed

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Mooie kookplaat alleen jammer dat de tiptoetsen zo slecht te zien zijn.verder werkt het naar behoren,niet moeilijk.

Pluspunten

• Mooie plaat
  • Veel ruimte tussen de pannen

Minpunten

• Toetsen slecht te zien

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat je tevreden bent uitstraling van de kookplaat. Lichtinval heeft invloed op het glas van een inductiekookplaat, hierdoor kan de bediening slecht zichtbaar zijn. Dit is per situatie verschillend.

Fijne kookplaat! 13-07-2024

Fijne kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Heel blij met deze kookplaat! Warmt megasnel op en kookt heel fijn. Nadeel vind ik dat je wel snel vlekken/waterkringen ziet. Elke keer na koken goed poetsen dus.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Fijne bediening / knoppen zijn groot genoeg

Minpunten

• Erg snel kringen/vlekken

ATAG-Benelux 15-07-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat de kookplaat z'n werk goed doet.
We wensen je veel kookplezier!

Dwvdr 28-06-2024

Strak design, werkt prettig

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Strak design, past mooi op de vaatwasser.

Wennen in gebruik maar niet is heel moeilijk. Even uitproberen welke standen je lekker vind om mee te koken. Het water kookt lekker snel, een stuk sneller dan met gas.

Nu een week in bezit, en zijn er nog erg tevreden over.

Pluspunten

• Water kookt snel
  • Even leren omgaan met inductie
  • maar snel onder de knie te krijgen

ATAG-Benelux 01-07-2024

Beste heer / mevrouw,

Het doet ons goed dat het design van de kookplaat zo goed past in jouw keuken. Fijn om te lezen dat het gebruik ook goed bevalt.

Dirk J. 27-06-2024

Goede en simpel bedienbare kookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Een mooie vrijstaande inductiekookplaat, makkelijk aan te sluiten en zeer simpel te bedienen. En een paar handige extras, zoals ingebouwde kookwekker en warm houd functie. Omdat de hele plaat glad is deze ook makkelijk schoon te maken. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Inductie werkt heel goed
  • Plaat is glad, makkelijk schoon te maken
  • Simpel aan te sluiten, duidelijk schema

Minpunten

• Toetsen ietwat lastig leesbaar

ATAG-Benelux 01-07-2024

Beste Dirk,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review! Fijn dat jij zo blij bent met de kookplaat en de handige functies optimaal gebruikt.

v****************@g******** 23-06-2024

Super vrijstaande inductiekookplaat

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Ik zocht een mooie vrijstaande inductiekookplaat, en deze Etna KIV 360 leek aan mijn eisen te voldoen...hij is super gemakkelijk in gebruik, beschrijving is heel duidelijk en met de boostfunctie kookt water nog sneller dan met waterkoker! Helemaal blij mee!

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening met tiptoetsen

Minpunten

• Tiptoetsen hadden iets duidelijker mogen zijn

ATAG-Benelux 27-06-2024

Beste heer / mevrouw,

Goed om te lezen dat deze kookplaat aan al jouw eisen en wensen voldoet. Fijn ook dat hij makkelijk en snel in gebruik is.
We willen je bedanken voor het schrijven van deze review met dit fantastische cijfer en wensen je nog veel kookplezier!

Marijke 23-06-2024

Met ETNA ga je nooit de mist in

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

ETNA staat gewoon goed bekend en al heel lang. Thuis hadden wij ook altijd ETNA. Kwaliteit en service staat bij mij nog altijd bovenaan. Natuurlijk bij de consumentenbond gekeken m.b.t. testen echter was alleen inbouw. Afgegaan op de informatie die ETNA zelf verstrekte over zijn vrijstaande inductie kookplaten en mijn eigen kennis en inzicht. Tot nu toe ben ik erg tevreden.

ATAG-Benelux 27-06-2024

Beste Marijke,

Wow, een 10. Leuk dat je al zo lang bekend bent met ETNA en fijn dat jullie altijd zo tevreden zijn geweest met de apparatuur.
We wensen je veel kookplezier!

Lotte 19-06-2024

Super fijne plaat

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Super fijne kookplaat. Simpel in gebruik en kookt snel en fijn. Kinderslot is ook handig. Daarnaast ziet hij er mooi uit.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Werkt snel

ATAG-Benelux 20-06-2024

Beste Lotte,

Bedankt voor het schrijven van deze review met dit fantastisch cijfer! Goed om te lezen dat je tevreden bent met het gebruik van de kookplaat. Fijn ook dat je blij bent met het design.

arsinida 17-05-2024

Zeker een aanrader

Zeer gemakkelijk in gebruik
Mooie vorm geving
Laag verbruik
Kortom zeer tevreden

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review. Fijn dat jij jouw ervaringen deelt. Het doet ons goed dat het gebruiksgemak, het mooie design en de vele mogelijkheden zo goed bevallen.

Adrie 12-05-2024

Tegenvaller

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

De kwaliteit zal zeker uitstekend zijn, maar het gebruik en bediening is ronduit slecht.

Pluspunten

• Afwerking
  • Prijs

Minpunten

• Zichtbaarheid bedieningspaneel

Beste Adrie,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de kookplaat zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

J*********@g******** 11-05-2024

Fijne inductie plaat

Superfijne inductie plaat.
Werkt snel en handig. Makkelijk op vaatwasser of koelkast te plaatsen.
Makkelijk te reinigen.

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat jij de moeite hebt genomen om jouw ervaring te delen. Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent over de kookplaat en dat het gebruiksgemak en het moois design zo goed bevallen.

l*********@x******** 10-04-2024
Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Uit testen kwam dit als een heel goede vrijstaande inductiekookplaat. Of het echt de allerbeste is weten we natuurlijk niet, maar hij voldoet prima. Gemakkelijke bediening, groot vermogen, boost-functie. Zonder meer een aanrader voor iedereen die een vrijstaande inductiekookplaat nodig heeft.
webcare-7 11-04-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk dat jou keuze is gevallen op deze kookplaat van ETNA. Goed om te lezen dat hij tot nu toe bevalt en ook goed functioneert.
We wensen je nog veel kookplezier!

v****@p******** 10-04-2024

Aanrader als u een losstaand inductie kookstel zoekt.

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Van gas naar inductie koken in vakantiewoning. Prima product met een mooie strakke uitstraling. Groot gebruiksgemak. Bevalt uitstekend

webcare-7 11-04-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review met dit fantastische cijfer. Leuk om te lezen dat je bij de overgang van gas naar inductie hebt gekozen voor ETNA.
Fijn dat de inductie goed functioneert en daarbij ook goed bevalt!
We wensen je nog veel kookplezier!

Nee 25-03-2024

Ik raad dit product zeker aan.

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Koken wordt een plezier met deze kookplaat. De reden dat ik dit kocht is dat ik volledig op elektra wilde overgaan. De prijs vond ik tamelijk hoog maar had ik er graag voor over.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Prima schoon te houden

Minpunten

• Geen minpunten

webcare-7 26-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat je tevreden bent met de prijs-/ kwaliteitsverhouding.

Heleen 18-03-2024

Wat een gemak!

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Zeer tevreden met deze inductie kookplaat. Overgang van gas naar electrisch verliep zeer soepel mede door het gebruiksgemak van de kookplaat. Vanaf dag 1 zeer tevreden en. Zeer duidelijke bediening. Mooi strak ontwerp en een genot om schoon te maken, alles zo heerlijk glad en nergens naden waar het vuil tussen gaat zitten. Kortom ik zou voor niks anders meer willen!

Pluspunten

• Zeer makkelijke bediening
  • Strak ontwerp
  • Geen naden waar vuil tussen kan gaan zitten

webcare-7 19-03-2024

Beste Heleen,

Het doet ons goed te lezen dat je zo enthousiast bent over het koken op inductie. Fijn dat de KIV360WIT hierin bij heeft mogen dragen en je ook zo tevreden bent over het gebruiksgemak van de kookplaat.

Wij wensen jou veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

s*******@g******** 17-03-2024

Etna plaat

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Het us een fijne plaat om te gebruikenhet enige minpunt vind ik de tiptoetsen zit heel dicht op elkaar m et grote dikke vingers wel eens dubbele toets aandrukken

Minpunten

• Tiptoets te dicht opelkaar

webcare-7 18-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met het gebruik van de kookplaat.
We zullen de feedback met betrekking tot de tiptoetsen doorgeven aan de daarvoor bestemde afdeling.

k***********@h********** 14-03-2024

Exclusief

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Zeer mooie kookplaat ,om heerlijke gerechten op te bereiden. En zuinig in energie!

Pluspunten

• mooie uitstraling
  • makkelijk in gebruik

webcare-7 15-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat deze inductiekookplaat zo aan jouw wensen voldoet!
Het is gemakkelijk in gebruik en ziet er daarnaast ook nog leuk uit.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je heel veel lekkere gerechten toe!

Suzan

d*******@g******** 13-03-2024

Aanrader.

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Mooie kookplaat. Met de boosterfunctie kookt alles binnen 5 minuten. Makkelijk schoon te houden. Ik ben er erg blij mee.

webcare-7 13-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Fijn om te lezen dat je zo blij bent met de kookplaat. Hartelijk dank voor de enthousiaste feedback en mooie reviewscore.

Wij wensen jou veel kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

a**********@l****** 03-03-2024

Bevalt super maakt van koken een feestje

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Na veel informatie kwam ik uit bij ETNA ,heel blij dat ik die keuze heb gemaakt,de bediening is super makkelijk, het koken is dus alle dagen een feestje

Pluspunten

• Veilig en schoon

Minpunten

• N V T

webcare-7 04-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Leuk om te lezen dat je na onderzoek uitkwam bij ETNA. Fijn ook dat de keuze tot nu toe zo goed bevalt, dat is waar wij het voor doen.

w********@q********** 22-02-2024

Kijk voor aanschaf naar de verschillen per merk

Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Omdat we een 2 fase aansluiting kregen,dit toestel aangeschaft. In de praktijk blijkt nu dat het bedieningspaneel niet handig en onoverzichtelijk is. Alles is bij elkaar gegroepeerd. Omdat het apparaat niet in de winkel aanwezig was, waren de verschillen niet te zien. Voor de rest werkt alles goed maar toch verschillend t.o.v. het 1 fase Etna toestel wat wij eerst hadden

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Klein bedieningspaneel
webcare-7 22-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat je tevreden bent met de inductiekookplaat.
Wat betreft het bedieningspaneel is het hopelijk ook gewenning.
Ik wens je veel kookplezier!

r**********@z******* 10-02-2024
Geschreven voor: ETNA KIV360WIT

Mooie kookplaat, heel degelijk. Jammer dat het display wat onduidelijk is, moet verlichten om te zien.
webcare-7 12-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review.
Leuk dat jij de kookplaat zo beoordeelt met een mooie 9!
Jouw feedback over de zichtbaarheid van de display nemen wij mee in de ontwikkeling van onze producten.