Inventum IKI9040

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum IKI9040 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Miriam 08-06-2022

Toetsen te dicht bij elkaar

Geschreven voor: Inventum IKI9040

Hij werkt naar behoren. Alleen de bediening laat te wensen over. De indruktoetsen zijn niet zo gevoelig maar over overgevoelig waar het vervelend is. Dat betekent dat de toets van de plaat rechtsonder zeer dicht bij de + toets zit om de temperatuur te verhogen. Als je bij een andere plaat de temperatuur wil verhogen dan springt hij 8 van de 10x over op de plaat rechtsonder.
Qua maten en prijs was dit de beste keuze voor ons.

Pluspunten

• Juiste maten
  • Platen werken fijn
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Toetsen te dicht bij elkaar

n***@m******* 12-04-2022

Bevalt goed

Geschreven voor: Inventum IKI9040

Door de afmeting in ons bestaande natuursteen aanrechtblad was de keuze in inbouwkookplaten beperkt.
Een eerder bestelde kookplaat van een ander merk werd al beschadigd geleverd door een matige verpakking. De kookplaat van inventum was op een goede wijze verpakt waardoor transportschades beperkt zullen blijven.
Het plaatsen en aansluiten was erg gemakkelijk. De bediening en uiterlijk van de kookplaat zijn gezien de prijs kwaliteit verhouding erg goed. Kortom tot op heden erg tevreden.

Pluspunten

• bediening

Minpunten

• geen rvs rand rondom alleen aan zijkanten