ATAG HG6111MX inb solo-gas heater (64 cm)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de ATAG HG6111MX inb solo-gas heater (64 cm) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Doreth 23-03-2008

Heb deze kookplaat afgelopen december aangeschaft - ondanks commentaar bij andere gas-op-glas kookplaten - puur om het design (en het merk).
In het begin dacht ik: waar ben ik in godsnaam aan begonnen - had het idee dat ik wel kon blijven poetsen!
Maar sinds ik 'm schoonmaak op de door Atag voorgeschreven manier moet ik zeggen dat dit prima gaat!
Moet er overigens wel bij zeggen dat ik 'm elke dag na het koken helemaal schoonmaak - dus als je dit niet erg vind is dit een prima keuze anders kun je deze plaat beter achterwege laten - gas-op-glas met vlekken is niet echt een sieraad voor je keuken!

Ik kon overigens de plaat mét wokbrander niet kwijt ivm de inbouwmaten maar ook deze voldoet perfect!
Dacht nl. dat hij qua branden hetzelfde zou zijn als mijn vorige kookplaat maar gaat dankzij de A+ branders toch stuk vlugger!
Plaat is perfect afgewerkt met kwalitatief goede en mooie knoppen en degelijke en zeer stabiele pandragers.
Ben wel iets voorzichtiger geworden vanwege het glas maar de ruimte voor de pannen is beduidend beter dan mijn vorige (gewone) kookplaat.
Al moet ik er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat ik een volgende maal waarschijnlijk toch weer zou gaan voor een gewone kookplaat - gewoon vanwege het gebruiksgemak.
Maar al met al ben ik zeer tevreden met deze plaat en hoop er dan ook vele jaren plezier van te mogen hebben.