Bauknecht TGW 5595

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bauknecht TGW 5595 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Margo20 20-03-2011
Geschreven voor: Bauknecht TGW 5595

Heb deze gaskookplaat nu 3 maanden in mijn bezit.
Het koken op deze plaat gaat prima maar de gietijzeren pannendrager is niet schoon te krijgen, ziet er na 3 maanden al uit als een kookplaat die je 10 jaar gebruikt hebt!
Naar mijn mening een miskoop, kijk maar uit.

Djol 14-09-2009
Geschreven voor: Bauknecht TGW 5595

Na een halfjaar gebruik gaan de vlammetjes, de naam Bauknecht en de rondjes die laten zien welke gaspit er aan gaan roesten en vervagen. SUPERLELIJK!!! maar zij noemen dit bij de klantenservice van Bauknecht schoonheidsfoutjes! Nou er zit niets van schoonheid in maar is super lelijk!!!

Danny Fluit 03-06-2009
Geschreven voor: Bauknecht TGW 5595

Mooi uitziende kookplaat met voldoende ruimte voor een (grote) wok en vier flinke pannen. De kookplaat is daarom dus flink aan de maat. Het aansteken van de pitten is wel even wennen omdat je vrij lang moet wachten voordat de vlam blijft branden. Als de pitten eenmaal branden komt er wel een enorme hitte vanaf, koken gaat dus duidelijk minder tijd kosten